חשיפה

נשיא המועצת הורה לנציגי ש"ס: הצביעו לגר"ש עמאר

נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן נפגש הצהריים עם נציגי ש"ס בגוף הבוחר בבחירות לרבנות העיר י-ם והורה להם להצביע עבור הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר ועבור הגרמ"ח לאו. בכך הופך הראשל"צ למועמד עם הסיכוי הרב ביותר לנצח את המרוץ - עם תמיכת רה"ע והשר בנט (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש עמאר והגר"ש כהן (צילום: פלאש 90)

הקרב על רבנות ירושלים - חשיפה: נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן הכריע הצהריים (ראשון) כי על נציגי ש"ס בגוף הבוחר להצביע עבור הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר לתפקיד רבה הראשי הספרדי של ירושלים, ועבור הגאון הרב משה חיים לאו לתפקיד רבה האשכנזי של העיר.

ל"כיכר השבת" נודע כי חברי הגוף הבוחר של ש"ס הגיעו הצהריים למעונו של הגר"ש כהן בעיר העתיקה בירושלים בכדי לקבל את הוראתו עבור מי להצביע בבחירות לרבנות העיר.

לאחר שיחה קצרה הורה הגר"ש כהן לנציגים להצביע עבור הגר"ש עמאר והגרח"מ לאו. כעת, לראשונה מאז הבחירות לרבנות הראשית, אפשר לומר כי הסכסוך בין ש"ס לגר"ש עמאר נמצא בסיומו וזאת לאור התמיכה החד-משמעית של הגר"ש כהן בגר"ש עמאר לתפקיד רבה של ירושלים. לש"ס שבעה נציגים בגוף הבוחר.

מדובר בשלב נוסף בפיוס ובשלום הספרדי, זאת לאחר שבשבוע שעבר הגיע הגר"ש עמאר לסוכתו של מחותנו הראשון לציון ונשיא בתי הדין הרבנים הגאון רבי יצחק יוסף לפגישת פיוס.

בכך למעשה סותם הגר"ש כהן את הגולל ומכחיש את טענתו של הגאון רבי מרדכי טולדנו שטען כי הגר"ש כהן הביע בו תמיכה לרבנות העיר.

דבר פגישתם של נציגי ש"ס בגוף הבוחר עם הגר"ש כהן נשמר בסוד עד שעות הערב וגם חלק מחברי הגוף הבוחר של ש"ס עדיין לא מעודכנים עליה, וכעת היא נחשפת לראשונה ב"כיכר השבת".

יצוין כי בכך למעשה חוזר הגר"ש עמאר להיות המועמד המוביל ובעל הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח את מערכת הבחירות לרבנות העיר, וזאת מאחר שהרב זוכה לתמיכתם של ראש העיר ניר ברקת ויו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, להם כוח מרכזי בקרב אנשי הגוף הבוחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר