תלמיד ישיבה כבן 30 תקף ילדים חרדים בבני ברק ירושלים ופתח תקווה

החשוד המתגורר בהוד השרון, היה יוצא לריכוזי הערים החרדיות, מציג את עצמו כמי שמסייע למשפחות נזקקות וכך היה תוקף ילדים. במשטרה מצפים לקבל תלונות נוספות (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90. למצולמים אין כל קשר לנאמר בכתבה)

במשך שבועות רבים הוא נהג לכאורה לעשות מעשים חמורים בילדים בני 9 עד 13 - שלושה מהם בני משפחה אחת, וזאת במסווה של גמילות חסדים. מדובר בתלמיד ישיבה בן 30 מהוד השרון שהיה נוהג לצאת מביתו במהלך שעות היום בכדי לצאת ולעזור למשפחות נזקקות ובמהלך אותם זמנים ביקש את עזרתם של הילדים ואז ביצע בהם מעשים מחרידים.

ראשיתו של הסיפור לפני כמה חודשים כאשר אל מוקד 100 של המשטרה התקבלו דיווחים מדאיגים מצד הורים לילדים אשר טענו כי ילדיהם הותקפו על ידי אלמוני. בעקבות ריבוי הדיווחים החקירה הפכה לאינטנסיבית ובשיתוף פעולה של תחנות משטרה מערים רבות, התברר כי לתלמיד הישיבה דפוס פעולה דומה בכל המקרים.

מאותו רגע החוקרים החלו להתחקות אחריו ובמהלך אותם מעקבים גילו הם על פי החשד כי תלמיד הישיבה היה נוהג לפנות לאותם ילדים ומבקש מהם שיתלוו אליו למשפחות הנזקקות אליהם היה מגיע במסגרת פעילותו בגמ"ח (גמילות חסדים). הילדים התלוו אליו וברגע שבו היה מקום מסתור הוא נהג לבצע בהם את זממו.

לפני קצת פחות מחודש הוא נעצר ואתמול החקירה הפכה לגלויה. החשוד מכחיש את המיוחס לו אך במשטרה דבקים בעמדתם כי יש בידם ראיות מבוססות כנגדו לרבות מצלמות אבטחה באזורים בהם הוא ביצע את המעשים.

במשטרה מקווים כי עם הפיכת החקירה לגלויה, תתקבלנה תלונות נוספות בתחנות המשטרה באזור מגוריו. ובאם אכן כך יקרה, כתב האישום שיוגש נגדו בעתיד - אם יוגש, יהיה חמור יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר