גרשון מסיקה ביקר בבית מרן הגר"ח קנייבסקי

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה וסגנו יוסי דגן ביקרו בבית מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וקיבלו את ברכתו להמשך הבנייה באזור. צפו בתיעוד מהביקור (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה וסגנו יוסי דגן, הגיעו בסוף השבוע (שישי) לפגישה עם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

במהלך הפגישה סיפרו השניים על המאבק למניעת חילולי השבת בפתיחת המטרונית בחיפה וכן על שיתוף הפעולה שלהם עם המגזר החרדי במאבק בחוק הגיוס ונגד החוק של שר האוצר יאיר לפיד למיצוי כושר השתכרות לצורך קבלת הנחה בארנונה.

במהלך הפגישה סיפר מסיקה לגר"ח קנייבסקי על הברכה שקיבלה בתו לפני חצי שנה למציאת שידוך ועל החתונה שעומדת להתקיים בעוד מספר שבועות והודה לו. השניים התברכו מהגר"ח על פעילותם לטובת הציבור החרדי.

בסיום הפגישה, ביקש סגן ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן את ברכתו של הרב להמשך הבנייה בשומרון, הגר"ח הגיב ב"ברכה והצלחה".

לדברי ראש המועצה האזורית גרשון מסיקה: "יש לנו המון מכנים משותפים עם הציבור החרדי בהשקפת העולם ובאמונה היהודית ואנחנו מתכוונים להמשיך לעמוד לצד הציבור החרדי כמו שעשינו עד עכשיו בשל הראייה המשותפת של הדברים שאנחנו רואים עין בעין".

סגן ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "זו לא הפעם הראשונה שאנו זוכים לבקר בבתי גדולי תורה. אנו פועלים בכל כוחנו יחד עם רבנים וגורמים חרדיים רבים לחזק את עולם התורה, לסייע לציבור החרדי ולהעצים את הקשר בין ציבור המתיישבים ביו"ש לבין הציבור החרדי. רב המחבר על המפריד, והציבורים שלנו קרובים מאוד. גם בקונסטלציות פוליטיות שונות השותפות אמיתית וחזקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר