אט"ל: הרב אשר לנדאו יחליף את הרב הפורש

לאחר פרישתו של רב אט"ל, רס"ן מנחם אדרי, הוחלט כי הרב רס"ן אשר לנדאו, רב בית כנסת בני ברק, הוא שיחליפו בתפקיד. לפני מספר חודשים מונה לנדאו לרב מרחב באט"ל (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב אדרי עם הרב לנדאו (צילום: באדיבות המצלם)

לאחר פרישתו של רב אט"ל (אגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה), רס"ן מנחם אדרי, הוחלט כי הרב רס"ן אשר לנדאו, רב בית כנסת בני ברק, הוא שיחליפו בתפקיד.

ההחלטה על זהות המחליף, התקבלה לאחר סדרת התייעצויות ברבנות הצבאית ובקרב בכירים באט"ל ובימים האחרונים הוא נכנס לתפקידו באופן רשמי - עם פרשיתו של הרב אדרי.

הרב לנדאו מונה רק לפני כמה חודשים לתפקיד רב מרחב מרכז אט"ל ובתפקידו היה אחראי על כשרותם של מספר בסיסים צבאיים במרכז הארץ, כמו שאר הנושאים הרוחניים הנתונים לפתחם של רבנים צבאיים.

מלבד תחום אחריותו בנושא הכשרות, הרב לנדאו היה נוהג למסור שיעורים תורניים לחיילים חרדים ודתיים ששירתו בבסיס בתל השומר.

קודם לכן שימש הרב כראש מדור כשרות בבסיסי המרכז וכן כיהן במשך תשע שנים כראש מדור כשרות מוסדות הביטחון וחברות הסעדה.

מידי כמה חודשים הוזמן הרב לנדאו למסור שיעורים לחיילים טירונים שהתגייסו לצה"ל במסגרת פרויקט שח"ר. השיעורים היו מתקיימים במהלך המכינה אותם עברו החיילים החרדים בבה"ד 6 בצריפין.

בשונה מהרב אדרי, רב אט"ל החדש לא יכהן כחבר בבית הדין לגיור , כאשר כעת טרם ברור מי ימונה לתפקיד במקומו של הרב היוצא.

קודמו בתפקיד, הרב, רס"ן מנחם אדרי, הודיע על פרישתו מתפקידו מסיבות אישיות. גורמים ברבנות הצבאית טענו כי לא הייתה סיבה מוצדקת לכך שברבנות הצבאית בחרו שלא לקדמו לתפקיד אחר בצה"ל או להשאירו בתפקיד הנוכחי, וזאת למרות שבתפקידים אותם מילא נחשב הוא למוצלח. בתפקידיו הקודמים כיהן כסגן רב פיקוד מרחב צפון ומילא שורת תפקידים פיקודיים ברבנות הצבאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר