המתח בש"ס חוזר?

"הכרזת מלחמה": אשר משאלי הודח מתפקידו כגזבר ש"ס בהסתדרות

יו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע כי בכוונתו לפטר את אשר משאלי, אחד ממקורבי ח"כ אלי ישי, מתפקידו כגזבר ש"ס בהסתדרות. מקורבי ישי: "מדובר בהכרזת מלחמה של דרעי" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואלי ישי (צילום: פלאש 90)

השלום הספרדי: תהליך השלום בתנועת ש"ס, בין יו"ר ש"ס אריה דרעי ליו"ר לשעבר אלי ישי, אמנם יצא לדרכו בשבועות האחרונים, אך בחדרי התנועה הספרדית מתחוללת לה דרמה של ממש שמעיבה על השלום המיוחל.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים האחרונים הודיע יו"ר ש"ס אריה דרעי כי בכוונתו לפטר את אשר משאלי מתפקידו כגזבר סיעת ש"ס בהסתדרות.

משאלי, המכהן מזה כשבע שנים בתפקיד ובעבר כיהן גם כחבר מועצת עיריית ירושלים מטעם ש"ס, נחשב לאחד האנשים הקרובים לאלי ישי ומי שנשאר לו נאמן גם לאחר הדחתו מראשות התנועה.

בקרבתו של אלי ישי רואים בהדחתו של משאלי כ"התגרות". אחד מאנשי לשכתו של ישי אומר ל"כיכר השבת" כי "הנה ההוכחה שדרעי מנסה למחוק כל מי שהיה קרוב לאלי, הוא לא יכול לצאת בהצהרות משמחות ומרגשות במלון כנען בצפת ומהצד השני למחוק כל זכר לאנשיו, מדובר בהכרזת מלחמה של דרעי".

מקורבו של ח"כ ישי, מוסיף ואומר כי "למרות שכולם היו סקפטיים ממהלך השלום, יחד עם זאת - אמרנו שנתן יד לשלום. שוב הוכח היום שאין כוונתם לשלום. לצערנו - למרות פניותיו של אלי ישי למנוע את הדחתו של משאלי, שהוא איש מקצועי, אריה דרעי בחר להדיח אותו בשל היותו מקורב לאלי ישי. דרעי אמר שיש מקום להרבה תפילין בראש, ככל הנראה יש מקום רק לתפילי דרעי. האם זה השיתוף פעולה שדרעי מדבר?".

גם בקרב חברי הכנסת של ש"ס ניתן למצוא לא מעט שלא אוהבים את הצעד של דרעי. אחד מחברי הכנסת של המפלגה אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "חבל שאריה דרעי עושה צעד כזה, מה הדחיפות? למה עכשיו? זה בדיוק כמו חוק הלאום, מה הדחיפות עכשיו? גם אם אתה צודק, זה בדיוק ההרס לשלום, זה בדיוק מה שמביא את המלחמה לתוך תנועת ש"ס".

משמאל: אשר משאלי לצד אלי ישי ואהוד ברק (צילום: פלאש 90)

חבר-כנסת נוסף בסיעה סיפר ל"כיכר השבת" כי "אלי ישי כועס מאוד, מבחינתו מדובר בסכין בגב. אריה צריך להתגבר על עצמו ולדחות את זה מעט, אלי מרגיש שמנסים למחוק כל מה שקשור אליו, אולי גם בצדק".

יו"ר ש"ס אריה דרעי סרב להגיב לידיעה.

חיים ביטון, מנכ"ל ש"ס, מסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "עמותת סיעת ש"ס בהסתדרות הנה חלק ממפלגת האם ש"ס הארצית. ניהולה התקין של המפלגה שנשמר בקפידה שנים רבות תלוי גם בניהול תקין של עמותות ההסתדרות, מתוקף כך בתפקיד גזבר העמותה אמור להיות גזבר או מנכ"ל התנועה, וכך היה, מקום העמותה שימש גזבר התנועה ובהמשך העביר את התפקיד למנכ"ל התנועה דאז ח"כ יעקב מרגי.

"בעת שהנ"ל מונה לשר, דבר שמנע ממנו לשמש כגזבר העמותה ולאור סירובו של גזבר התנועה לשוב ולשמש בתפקיד מונה אשר משאלי החבר בעמותה. כעת הוחזר התפקיד לגזבר התנועה לאחר ששוכנע לחזור ולשמש בתפקיד זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר