ללא תוספת שכר: הרב אליהו שלזינגר ייעץ לרב אריה שטרן

הרב אליהו שלזינגר ייעץ לרבה של ירושלים הרב אריה שטרן בנושא כשרות - ללא תוספת שכר למשכורתו כרב שכונה. "הוא מאוד ביקש שאני אעזור לו" סיפר הרב שלזינגר (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב אליהו שלזינגר (צילום ארכיון: שלומי כהן)

לאחר שהתפטר מתפקיד הרב הפוסק ברבנות ירושלים, הרב אליהו שלזינגר (65) רב שכונת גילה בעיר, הודיע כי יחל לייעץ בנושא כשרות וילווה את אגף הכשרות ברבנות.

ההודעה פורסמה לאחר פגישה שהתקיימה היום (שלישי) בשלכת הרב הראשי לירושלים הרב אריה שטרן, שביקש מהרב שלזינגר להמשיך וללוות את אגף הכשרות בעיר. הרב נענה לבקשה ומעתה ייעץ לרב ללא תוספת שכר במשכורתו כרב שכונה.

בלשכתו של הרב שטרן מציינים כי "הרב הבטיח עוד לפני בחירתו להוביל לאחדות בין כל חלקי העיר ירושלים. זוהי איננה סיסמה. הדבר נוגע גם לגבי רבנות ירושלים. הרב יעשה כל מה שביכולתו בכדי לשים סוף למחנאות ולקדם את האחדות הזו".

כשנה לפני פטירתו של הרב יצחק קוליץ, רבה האשכנזי האחרון של העיר ירושלים, מונה הרב שלזינגר לרב הפוסק של המועצה הדתית בענייני כשרות ועירובין, תפקיד השייך בדרך כלל לרבה הראשי של ירושלים, בהסכמתם של מרנן הגרי"ש אלישיב והגר"ע יוסף זצוק"ל. באחרונה כעמור הוא עזב את התפקיד.

בשיחה עם "כיכר השבת" אישר הרב שלזינגר את הפרטים "הוא נפגש איתי היום והוא מאוד ביקש שאני אעזור לו, אמרתי לו שאני תמיד אהיה מוכן לעזור".

הרב לא כועס עדיין על המועצה הדתית בעקבות היחסים עם היו"ר? "מה יעזור לי כעס? יש לי אכזבה גדולה אבל זאת המציאות היום וצריך לחיות איתה".

הרב הוסיף כי "מה שהיה היה וכעת המציאות שרבנות ירושלים תישאר בתכונתה עם כשרות טובה שיש לה אמון בציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר