ח"כ אורי מקלב נגד הפצת סרטונים המתעדים פיגועים

ח"כ אורי מקלב יוצא נגד הפצת סרטוני הוידאו שמתעדים את הפיגועים שהתרחשו, לפעמים תוך כדי פגיעה במשפחות השכולות. "האם זה לא משמש כמודל לחיקוי", תהה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: ערוץ הכנסת. תמונה: פלאש 90)

פיגועים מתועדים: ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) יוצא היום (רביעי) נגד הפצת סרטוני הוידאו שמתעדים את פיגועי הדריסה ברחבי ירושלים בזמן אמת, לפעמים תוך כדי פגיעה במשפחות השכולות.

בשאילתא דחופה שהגיש מקלב לשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ הוא התייחס לנושא ואמר: "דקות לאחר הפיגוע שהיה ברכבת הקלה, וכן בצומת גוש עציון, מיד הופצו סרטונים".

"החיסרון בזה הוא קודם כל, לא פעם פגיעה במשפחה", הוסיף מקלב, "אבל בעיקר השאלה האם זה לא משמש כמודל לחיקוי. כאן זה לא אזרחים, בפיגוע שקצין משמר הגבול נהרג יחד עם נכדו של הגר"ש בעדני, הוידאו הופץ על ידי סטודנטים שהיו במרכז הבקרה, הם צילמו והפיצו את זה, זה ברור שפקיד - עובד הוא זה שהפיץ, לפי דעתי חייבים להתערב בזה, זה דבר פלילי לעניות דעתי".

תיעוד ממצלמות האבטחה מפיגוע הדריסה ברכבת הקלה

השר לביטחון פנים אהרונביץ השיב למקלב כי "אין לנו שליטה, זה מאוד פוגע גם במשפחה עצמה. אבל כל מה שיש שליטה, כמו מצלמות רמזור, החומרים משמשים את תיק החקירה, אני לא בטוח שהמשטרה מפיצה את הדברים האלה. אני מסכים לחלוטין שצריך לשלוט על זה, אבל אורי - היום הכל פרוץ".אהרונוביץ טען כי המצלמותלא של המשטרה אלא של העירייה והתחייב לעשות בדיקה בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר