לאחר סגירת התיק: קמפיין תמיכה ברב יאשיהו פינטו

החלטת הפרקליטות לסגור את התיק נגד הרב יאשיהו פינטו בפרשת "חזון ישעיה", הביאה את ראשי מחאת "צדק תרדוף" לצאת בקמפיין תמיכה חדש ברב. צפו בתמונות (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הקמפיין החדש (צילום: מטה המאבק צדק תרדוף)

החלטת הפרקליטות לסגור את התיק נגד מנהיג קהילת "שובה ישראל", האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, בפרשת עמותת 'חזון ישעיה' שנגד בכירי העמותה הוגשו כתבי אישום בחשד לאי סדרים כספיים, הביאה את חסידי הרב להוציא שלטי חוצות בעד הרב.

במרכז אחת המודעות, מתנוססת תמונתו של הרב פינטו, כאשר בכותרת נכתב: "מחאת צדק תרדוף", ובאותיות קידוש לבנה נכתב "איש אלוקים קדוש הוא".

בשלט אחר שנתלה על גבי רכבים ציבוריים, תחת הכותרת: "את עוצמת החסד שלך לא ניתן לעצור", נכתב כי "מחאת צדק תרדוף יוצאת לדרך" וזאת "למען כבוד בנם של קדושים עט"ר האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו". בתחתית המודעה נכתב "אוהבים אותך לאורך כל הדרך, נלחמים על האמת".

המחאה שעליה דווח לראשונה ב"כיכר השבת", החלה לפני שבועות אחדים על ידי חסידיו של הרב כנגד היחידה החוקרת להב 433, וזאת משום שלטענתם היחידה לא פותחת בחקירה תת-ניצב אפרים ברכה ששמו נקשר בפרשה "הרב והניצב" בה נחשד הרב.

במטה המחאה בירכו על החלטת הפרקליטות לסגור את התיק כנגד האדמו"ר פינטו, ובד בבד הם קראו "לגורמים המעורבים בפרקליטות לגלות אומץ מוסרי, גם ביחס לשאריות שנותרו פתוחות מהעוולה הנוראית הזאת כנגד כבוד האדמו"ר פינטו ובני משפחתו".

"יחד עם זאת", אומר יו"ר מטה המחאה בן ציון עטיה, "המחאה אשר החלה בעצרת הגדולה בחודש שעבר והמשיכה בכנסים ואירועים מקומיים רבים מצפון ועד דרום, וכן יזמה את שיירת המכוניות וההפגנה מול משרדי להב 433 שוקדת על פעולות נרחבות ביותר, אנחנו לא נשקוט עד שזה יגמר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר