צפו: ברכת הרב התקיימה וארדן נבחר למקום הראשון

בימים שקדמו לפריימריז בליכוד, פגש הרב רוני הכהן מגן יבנה את השר גלעד ארדן, ובירך אותו שיזכה במקום הראשון ברשימת הליכוד - מה שאכן קרה. ומה הוא גזר על נתניהו? (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שפי ששון)

הברכה התקיימה: השר גלעד ארדן זכה במקום הראשון בפריימריז בתנועת הליכוד, כך עלה לאחר ספירת קולות הבוחרים. בימים שקדמו לבחירות, הגיע השר ארדן לביתו של הרב רוני הכהן בגן יבנה, וביקש את ברכתו. "אתה תגיע למקום הראשון", הבטיח לו הרב.

"השם יתן לך ברכה בשפע והצלחה ושתמיד תהיה לראש ולא לזנב. בעזרת השם אתם תקימו את הממשלה בראשות בנימין נתניהו, ותגיע למקום ראשון בפריירמיז, שדוד ביתן יגיע למקום ה-16 בעזרת השם. שיהיו ישועות גדולות". בירך הרב את השר.

קודם לכן, מציינים חסידיו של הרב הכהן, בירך הרב את ראש הממשלה בנימין נתניהו; "שתהיה לראש ולא לזנב ותנהיג את תנועת הליכוד ביד רמה, ללא שום מחלוקת, ללא שום צער, ללא שום חולי וללא שום נזק".

"אני אומר לכם, אני גוזר עליו שהוא ראש הממשלה הבא", הוסיף הרב. "הרב אני מודה לך ואני חושב שאפשר לסגור את הערב.." השיב לו נתניהו.

אחד ממאמיניו של הרב אמר ל"כיכר השבת" כי "הרב לא עוסק בקבלה. ברכותיו מתקבלות". לדבריו, "אנשים חילונים יותר קרובים אליו מאשר חרדים והם זורמים בהמוניהם מידי שבוע". המאמין מספר כי "לרב אין קבלת קהל ומי שרוצה לבקש את ברכתו צריך להגיע לכולל".

"בביתו לומדים שלושים אברכים והוא משלם להם משכורת כל חודש", הוא מגלה. הרב הכהן נוהג להיוועץ עם הגאון רבי יורם אברג'ל, מנהיג קהילת 'רב פעלים' ומבכירי הרבנים בנתיבות. "הוא ידוע כמקורב לרב". אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר