פרסום ראשון

התביעה נגד יורשי הגר"ע: ש"ס תשלם 149 אלף שקל

לאחר כשנה וחצי של עימותים משפטיים בין חברת ההפקה "יחד הפקות" ליורשי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, הגיעו הצדדים להסכמה לפיה חברת ההפקות תקבל מש"ס 149,860 שקל (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הלווית מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

פרסום ראשון: לאחר כשנה וחצי של עימותים משפטיים בין חברת ההפקה "יחד הפקות" שסיפקה את ההגברה בהלוויתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ליורשי הרב, הגיעו הצדדים להסכמה לפיה חברת ההפקות תקבל סך של 149,860 אלף שקל על הוצאות ההלוויה.

לפני כשנה נחשף לראשונה ב"כיכר השבת" כי חברת "יחד הפקות" תובעת את יורשיו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל ותנועת ש"ס בהוצאות מערכת ההגברה שסופקה על ידם במהלך הלווית הרב.

• קרא עוד: תביעה בסך 150 אלף ש"ח נגד יורשי מרן הגר"ע זצ"ל

בש"ס טענו מנגד כי המחיר שדורשת חברת ההפקה מופרז והודיעו כי אין בכוונתם לשלמו. עם זאת, ש"ס הביעה את הסכתה לשלם 100 אלף שקל.

לאור הימשכות ההליך שני הצדדים פנו לגישור אצל עו"ד ישראל אדלר ול,כיכר השבת" נודע כי במהלך הגישור הצליחה חברת ההפקות להגיע להישג מול יורשי הרב ותנועת ש"ס כך שהחברה תקבל את מלוא סכום הכסף שביקשה בתחילת ההליך המשפטי.

הסכם הגישור בין הצדדים, בו סוכם כי ש"ס תשלם את סכום הכסף עד לתחילת שבוע הבא, נחתם ושופט בית משפט השלום בירושלים גד ארנברג נתן אתמול (שלישי) להסכם תוקף של פסק דין.

עו"ד שמעון גרוס, בא כוחה של חברת ההפקות, מסר ל"כיכר השבת, כי "אנחנו שמחים שסיעת ש"ס השכילה להבין שצריך לשלם לספקים, ושילמה את חובה. צריך לציין שמי שדחף לפשרה הוא יהודה אזרד".

כזכור, לאחר פטירת מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל ביקשה חברת ההפקות את הסכום שנקבע עמם, אך הכסף לא הגיע, ואלו פנו בבקשה למכור את דירתו של מרן הגר"ע יוסף ברחוב הקבלן 45, ומכסף המכירה לשלם להם את חובם.

בין הנתבעים היו הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, הגאון רבי משה יוסף, הרבנית עדינה בר שלום ובני משפחתו של הגאון רבי יעקב יוסף זצוק"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר