הפגנות הפלג הירושלמי

בושה: מפגין גנב מכשיר קשר לשוטר

במהלך הפגנת 'הפלג הירושלמי' ברחוב בר אילן ירושלים, אחד המפגינים גנב מכשיר קשר של אחד השוטרים והעלים אותו. בסיוע ארגון זק"א מכשיר הקשר הוחזר למשטרה (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ג בשבט תשע"ה | 02.02.15
אחת ההפגנות הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

הפגנות 'הפלג הירושלמי': עשרות מפגינים יצאו הבוקר (שני) להפגין נגד מעצר ארבעה תלמידי ישיבות שלא התייצבו בלשכות הגיוס והוגדרו כ'עריקים', אך בירושלים אירע אירוע חמור כאשר מפגינים גנבו מכשיר קשר של שוטר ועוררו את זעמה של המשטרה.

הגניבה החמורה התרחשה בהפגנה בצומת בר אילן בירושלים, אחד המפגינים שזהותו טרם ידועה, הצליח להעלים את מכשיר הקשר של אחד השוטרים שהגיע לעזור בפינוי המפגינים ופתיחת ציר התנועה.

השוטר הבחין בכך רק כמה דקות לאחר מכן ועדכן את מפקדיו שהחלו בפעילות כדי להשיב לידם את המכשיר המבצעי.

בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב: "בסיום פינוי צומת בר אילן ממפגינים, גילה אחד השוטרים כי מכשיר הקשר שלו ככל הנראה נפל ונעלם. מכשיר הקשר נותק והמשטרה פועלת לאיתורו".

במשטרה פנו לארגון זק"א כדי שאלו ינסו לתווך בינם לבין אחד המפגינים שהעלים ככל הנראה את מכשיר הקשר. בארגון פנו למפגינים וביקשו שישיבו להם את המכשיר מבלי שהמשטרה תדע את זהות האחראי. במשטרה הבהירו כי מוטב שהמכשיר יוחזר בהקדם.

מוטי בוקצ'ין דובר זק"א, מסר ל"כיכר השבת": "ארגון זק"א בקשר רציף עם משטרת ישראל בכל נושא ועניין במגזר הכללי ובפרט במגזר החרדי. הבוקר פנו גורמים במשטרה לזק"א והודיעו שמפגין חרדי גנב מכשיר קשר לשוטר בכיר. ולפני שהם פועלים ביד קשה עם הגנב הם נותנים את האפשרות להחזיר את מכשיר קשר דרך זק"א".

כעבור זמן קצר, נמסר מארגון זק"א כי המכשיר הוחזר למשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר