מחר זה קורה: 'יהדות התורה' תפתח את המטה המרכזי

אחרי כל המפלגות, ב'יהדות התורה' יפתחו מחר סוף סוף את המטה המרכזי ויחלו לעבוד לבחירות. במקביל, העיתון 'יתד נאמן' יוצא החל מהבוקר בקמפיין עצמאי למען הבחירות (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראשי 'יהדות התורה' (צילום: באדיבות המצלם)

גם ב'יהדות התורה' יוצאים לדרך: בעוד מרבית המפלגות כבר מנהלות קמפיין מסודר בכלי התקשורת ואמצעי המדיה זאת לצד פתיחת מטות ארגון והסברה, שררה במפלגה החרדית האשכנזית שאננות יחסית והעניינים התנהלו בעצלתיים.

אלא שגם שם מתחילים הדברים לזוז ומחר (רביעי) ייפתח המטה המרכזי של המפלגה שהפעם ימוקם ברחוב פינסקר 70 בפתח תקווה.

במטה יישבו צוותי ההנהלה והאסטרטגיה לצד אנשי ההסברה על מנת לדון על התוכניות השונות תוך ביצוע הפעילות הענפה בכל רחבי הארץ.

במקביל, יצא הבוקר העיתון 'יתד נאמן' בקמפיין פנימי לציבור קוראיו זאת תחת הכותרת "שיירת הנצח", במסגרתה יסקר העיתון בצורה נרחבת בשבועות שנותרו עד למועד הבחירות את פריחת עולם התורה, הישיבות והכוללים וכן את פריחת הערים החרדיות לצד תנועת התשובה בערי הפריפריה.

בעיתון מדגישים את "והיה ראשיתך מצער" כאשר בהקמת המדינה שררה בארץ שממה רוחנית ואילו כיום כתוצאה מפעילות העסקנים החרדים קיימת תנופה רוחנית מחודשת לצד פריחת עולם התורה, חינוך הילדים, ההתיישבות החרדית ועולם הקירוב.

ב'יתד נאמן' מציינים גם את כל אותם מפלגות בראי ההיסטוריה שהסיתו נגד הציבור החרדי אולם בסופו של דבר נעלמו מעל גבי בימת הפוליטיקה הישראלית.

העיתון מצטט מאמר של הפובליציסט ירון לונדון מלפני מספר שנים בו טוען כי השאלה הנכונה אינה איך לגייס חרדים או לשלבם בשוק העבודה אלא מה יש לעשות בכדי לצמצם את שיעורם בחברה הישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר