ש"ס מעלה קמפיין חרדי: אברכים שקופים

אחרי שבשבועות האחרונים הריצו את קמפיין השקופים במגזר הכללי, בש"ס עולים היום עם קמפיין חברתי גם במגזר החברתי: "אברכים שקופים". יעסוק בקיצוצים בתקציבים (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(פלאש90)

בחירות 2015: מאז תחילת מערכת הבחירות עסקו בש"ס בנושא החברתי, כשהם מדברים בעיקר על נושאי יוקר המחייה והשכבות החלשות, ופחות על ענייני דת ומדינה.

במגזר הכללי כבר עלה בשבועות האחרונים קמפיין השקופים שכבר יצר כותרות, אך אם היה נראה שש"ס תלך על קמפיין דתי במרחב החרדי, הרי שש"ס מפתיעה הבוקר ועולה בקמפיין חברתי גם בתוככי המגזר החרדי, תחת השם: "אברך שקוף".

הקמפיין יעסוק בקיצוצים שחוו האברכים ותלמידי הישיבות החרדים, אם זה בקצבאות הילדים ואם זה בהבטחת הכנסה.

במודעות נראה אברך השואל: "האם אני ומשפחתי שקופים לממשלה?" ועונה כי רק ש"ס חזקה תפעל להשבת קצבאות הילדים ולרווחתם של האברכים.

בש"ס הסבירו הבוקר: "הקיצוצים אשר גרמו לעשרות אלפי אברכים להוריד מלחמם ומפתם של ילדיהם הרכים, ובמצוקות של הציבור החרדי המרגיש שקוף מול מוסדות השלטון, כל זאת בעקבות היחלשות הכח החרדי בבחירות האחרונות והישארותה של מפלגת ש"ס מחוץ לקואליציה".

יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס במהלך קמפיין הבחירות למצב האברכים החרדים ואמר: "כיצד ייתכן שהמובחרים שבבנינו, שבט לוי של עם ישראל, האברכים המוסרים נפשם לקיום העולם ובטחון ישראל יחיו בתנאים קשים כאלו? ש"ס תילחם להגדיל את תקציב עולם התורה ולאפשר לאברכים לחיות בכבוד ולפרנס את בני ביתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר