פרסום ראשון

עיריית בני ברק תטפל בהצבת קופות הצדקה הבלתי חוקיות

בעקבות התרבות קופות הצדקה המונחות בכל פינה בעיר בני ברק, חלקן באופן בלתי חוקי החליטו בעירייה להקים ועדה מיוחדת שתבדוק את הנושא ותסדיר את הצבת הקופות (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(פלאש90)

הסוף לעמודי הצדקה? תושבי בני ברק כבר התרגלו ל"נוף" בעירם הכולל עשרות קופות צדקה, הקבועות על העמודים, וכעמודים על המדרכות. כעת, בעקבות ריבוי הקופות, דבר שגורם להפרעות, הוחלט בעירייה לטפל בנושא, שלעיתים גם אינו חוקי.

ל"כיכר השבת" נודע, כי הוחלט להקים וועדה בעירייה שתבחן את הנושא לעומק ותנסה לגרום לכך שקופות הצדקה המוצבות גם בתחנות האוטובוסים יוצבו באופן חוקי. בעירייה מדגישים כי הם רואים חשיבות בהצבת קופות הצדקה וכי אין להם מטרה לפנותם.

דובר ומזכיר העירייה, אברהם טננבוים, מסר ל"כיכר השבת": "הואיל ובאחרונה נוספו קופות רבות, בלי לתאם עם איש מהעירייה, כולל ליד מעברי חציה ותחנות אוטובוסים, נקבעה בעירייה ועדה כדי להסדיר את הנושא באורח חוקי ומתואם, כשמחד גיסא, העירייה רואה חשיבות בקופות המיועדות להכנסות כספיות לארגוני החסד לרווחת הנזקקים לסיועם, אך, מאידך גיסא, יש לקבוע הצבת קופות רק בתיאום ולא בהפרעה למעבר הולכי-רגל וכדומה".

הדובר מציין כי "העירייה קבעה שאם מתקינים קופות, יש לבנותן עגולות, באופן שלא תפגענה בעוברים ושבים וגם במקומות שיתואמו עם העירייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות