פרסום ראשון

בית המשפט דן בצוואתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל

בית המשפט לענייני משפחה דן בצהריים בצוואתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל • ל"כיכר השבת" נודע כי בשעות אלו החל דיון נוסף בפני סגן נשיאת בית המשפט לענייני משפחה מנחם הכהן, שמונה להיות המגשר • בני המשפחה בחרו שלא להשתתף בפועל בדיון ושיגרו את עורכי דינם (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני משפחת הגר"ע יוסף על קברו בירושלים (צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון: בית המשפט לענייני משפחה דן בצהריים (שני) בצוואתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

ל"כיכר השבת" נודע כי בשעות אלו החל דיון נוסף בפני סגן נשיאת בית המשפט לענייני משפחה מנחם הכהן, שמונה להיות המגשר בין המשפחה.

בני המשפחה עצמם בחרו שלא להשתתף בפועל בדיון ושיגרו את עורכי הדין המייצגים אותם ליטול חלק בדיון בבית המשפט.

סיפור הצוואה החל כאשר מלכה ששון, בתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, פנתה לבית המשפט בבקשה להוציא צו ירושה ולמנות מנהל לעזבונו של הרב זצ"ל. בעקבות הפניה של האחות, הצטרפו שאר הבנים, הרבנים יוסף לבקשה, אך הוסיפו שהם רוצים שהדיון יתקיים בבית דין רבני.

צפו: הגאון רבי אברהם יוסף מתייחס לקרב על ירושת מרן (כיכר TV)

למרות בקשתם, בית המשפט הציע את סגן נשיאת בית המשפט לענייני משפחה כמגשר בתיק, הבנים והבנות הסכימו לכך. עם זאת, הגאון רבי אברהם יוסף, רבה של חולון, מתנגד לבקשת האחים לפתוח את הצוואה ומצדד בצוואת אביו שהוריש את רוב נכסיו לבנו הגר"מ יוסף.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף החליט להימנע מלהתערב בנושא, והודיע לבני המשפחה כי מה שיסכימו ביניהם מקובל גם עליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר