וידאו מפעים • בלעדי

מרן הרב שטיינמן שאל את הילד בדאגה: 'לא קר לך?'

רבות דובר אודות הנהגת מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, שלמרות גילו המופלג, שם לב בחדות לכל הפרטים הקטנים • הילד אשר ויספיש, שביקש לקבל את ברכתו לאחר תפילה בנץ החמה, הופתע כשראש הישיבה שאל אותו: "לא קר לך?", לאחר שלבש חולצה עם שרוולים קצרים • צפו (חרדים, ארץ)

(צילום: באדיבות המצלם)

תיעוד מפעים: רבות דובר וסופר אודות הנהגתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, אשר למרות גילו המופלג שחצה זה מכבר את גיל ה-100, שם לב בחדות מיוחדת לכל הפרטים הקטנים.

אתמול (ראשון), לאחר תפילת שחרית בנץ החמה, א' דחול המועד פסח, ניגש הילד אשר ויספיש ממודיעין עילית לקבל את ברכתו של ראש הישיבה.

הילד, שהיה לבוש בחולצה עם שרוולים קצרים, בשעת בוקר כה מוקדמת, הושיט את ידו לגראי"ל, שהתבונן בו בעמוקות ותהה: "לא קר לך?".

הילד, ספק לא שמע ספק לא הבין את פשר שאלתו של ראש הישיבה, והגראי"ל, שב בשנית על שאלתו, כשהוא מתבונן על שרוולי חולצתו: "לא קר לך?".

לאחר שהילד השיב בשלילה ניכר כי נחה דעתו של ראש הישיבה.

כידוע, מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, מקפיד מאוד שלא ילבשו חולצה עם שרוולים קצרים ומעיר לבאים לקבל את ברכתו על כך כשאת חלקם הוא מברך שהשם ייתן להם כסף כדי שיוכלו לקנות שרוולים ארוכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר