תושבים בפתח תקווה:

"חשבונות חברת החשמל חולקו בעיצומה של שבת"

תושבים חרדים המתגוררים במרכז העיר פתח תקווה נחרדו לגלות בשבת בבוקר כי בתיבות הדואר שלהם חולקו החשבונות החודשיים של חברת החשמל • "בבוקר כל התיבות היו מלאות, זו שערורייה. זה פשוט מכעיס וכואב", אומר אחד התושבים • חברת החשמל: "חברת החלוקה לא מחלקת דואר בשבתות" • בחברת ההפצה אומרים כי הם שומרים שבת ולא יתכן כי החברה הפרה את קדושת השבת (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: Roni Schutzer/Flash 90)

תושביה החרדים של פתח תקווה המתגוררים במרכז העיר נחרדו לגלות ביום שבת בבוקר כי בתיבות הדואר שלהם חולקו החשבונות החודשיים של חברת החשמל. חבר ההפצה מצדה בודקת את המקרה ומבהירה כי החברה שומרת שבת וכך תמשיך.

התושבים, שקמו בבוקר לתפילת שחרית של שבת, הופתעו כשירדו מביתם לבית הכנסת וראו את חשבון החשמל מבצבץ מתיבת הדואר.

משה פ., המתגורר ברחוב ארלוזורוב בעיר, מספר ל"כיכר השבת": "בליל שבת הלכתי לתפילה וכשחזרתי התיבות היו ריקות. בבוקר, התיבות היו מלאות בחשבונות החשמל. זה ברור ומדויק. כל התיבות היו מלאות ב-7 בבוקר כשיצאתי מהבית".

"זה כאב לי מאוד חילול השבת הנורא", מספר משה, "אני לא רגיל שבפתח תקווה מחלקים דואר בשבתות. לא משנה לי מי אשם. המציאות שאני פה למעלה משבעים שנה ולא זכור לי כזה דבר".

משה מוסיב בכאב: "זו שערורייה. זה פשוט מכעיס וכואב. אני מצפה מחברת החשמל שישמרו לפחות בפרהסיה על יום המנוחה. זה פגע ברגשותיי כאדם דתי שומר מצוות ושומר שבת".

תושב נוסף המתגורר ברחוב ארלוזורוב מספר כי "בכניסת השבת תיבות הדואר היו ריקות לחלוטין. בשבת בבוקר, כאשר חזרתי מהתפילה, ראיתי בכל תיבות הדואר בבניין יש חשבונות חשמל".

"אין לי מושג מי אחראי לכך, העובדה היא שמדובר בחשבון של חברת חשמל, מן הראוי שהחברה תפיק לקחים תדאג שהדבר לא ישנה, כיהודי שומר תורה ומצוות וכצרכן של חברת החשמל איני מעוניין לקבל ממנה חשבונות חשמל בשבת קודש, קצת רגישות", הוא מוסיף.

מחברת החשמל נמסר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "מהמידע שנמסר לנו על-ידי א.ד. הפצות שזו חברת החלוקה שאין חלוקת דואר על ידם בשבתות".

בחברת ההפצה אמרו ל"כיכר השבת"כי "החברה כחברה שומרת שבת, באופן אישי אחד ממנכ"לי החברה שומר שבת ומצוות ולכן לא יתכן כי החברה הפרה את קדושתו של היום הקדוש הזה לעם היהודי.

"יתכן כי המצב נוצר עקב אי תשומת לב של הדיירים כי חשבונות החשמל היו בתיבות הדואר עוד טרם כניסת השבת, ביום שישי.

"אנו נמשיך את הקו המנחה אותנו ונמשיך שלא לעבוד בימי שבת וימי חג כמקובל במדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר