המעגל נסגר

שר הכלכלה אריה דרעי: אין לי סבלנות, אני באתי לעבוד

יו"ר ש"ס אריה דרעי נכנס לתפקידו במשרד הכלכלה בטקס עם השר היוצא נפתלי בנט • השר בנט איחל לדרעי בהצלחה ואמר לאשתו: "יפה, את לא תראי את אריה בימים הקרובים" • דרעי הבהיר בנאומו כי בא לעבוד יחד עם הצוות במשרד וסיפר להם: "אחד מהחסרונות שלי, אין לי הרבה סבלנות" • וידאו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: ישי כהן; תמונה: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר ש"ס אריה דרעי נכנס בצהריים (ראשון) לתפקידו במשרד הכלכלה בטקס יחד עם השר היוצא יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט.

בטקס השתתפו האם אסתר דרעי, הרעיה יפה דרעי, בניו ובנותיו יחד עם בכירי ש"ס, חברי הכנסת והנציגים ברחבי הארץ.

בפתח הטקס אמר השר בנט כי מדובר "משרד מופלא" ופנה לרעייתו של דרעי ואמר: "יפה, את לא תראי את אריה בימים הקרובים, אני רוצה לאחל לך המון המון הצלחה".

לאחר מכן נשא השר דרעי דברים ואמר: "אני מתפלל לבורא עולם שיהיה לי את הכוח והסבלנות להכיר את השפה החדשה, את המושגים החדשים, כל ה... כל דקה ליצור כותרת ולהתמודד מול הכותרת ולרוץ אחרי הכותרת. זה קשה, קשה".

דרעי פנה לצוות שלו ואמר: "אני רוצה להגיד לכולם, לכל הצוות שהולך לעבוד איתי, אין אחד מאיתנו שלא אוהב תקשורת, אבל אני לא בא לעבוד כאן בשביל התקשורת, זה מעניין מאוד אבל זו לא התוצאה, אנחנו נעבוד ונעשה מה שצריכים לעשות".

דרעי פנה לעובדי משרד הכלכלה ואמר: "אני דף חלק. באמת, דף חלק. אין לי תוכניות, אני באתי לעבוד ולעשות כל מה שאני יכול יחד אתכם, עם כל הצוות של המשרד".

דרעי סיים בחיוך ואמר לעובדי המשרד: "תזכרו, אחד מהחסרונות שלי, אין לי הרבה סבלנות, אשתי יודעת את זה, אני אוהב שמה שאפשר לומר בדקה - לא להגיד בחמש דקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר