אשדוד נערכת: עצרת ענק נגד חילולי השבת ב'ביג'

בעיר אשדוד נערכים לקראת עצרת הענק שתתקיים מחר יום שני, ערב ראש חודש סיון, בסימן 'כאיש אחד בלב אחד' כנגד חילול השבת במתחם 'ביג' שפתוח שעריו בשבת (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון - פלאש 90, לוגו החברה)

המחאה על חילולי השבת: בעיר אשדוד נערכים לקראת עצרת הענק שתתקיים מחר יום שני, ערב ראש חודש סיון, בסימן 'כאיש אחד בלב אחד' כנגד חילול השבת במתחם קניון ביג בעיר.

העצרת תתקיים בשדרות ירושלים שלצד רובע ז' בהשתתפות אדמו"רים ורבנים לצד אישי ציבור וזאת לאחר שקיבלה את הסכמתם וברכתם של רבני העיר.

ועדת ההיגוי הכוללת נציגים מהקהילות החסידיות, הליטאיות ובני עדות המזרח אומרים ל"כיכר השבת" כי "העצרת תהיה תחת הכותרת כאיש אחד בלב אחד במטרה להציג את האחדות של כלל תושבי העיר המתנגדים לפרצה בחומות שבת קודש".

"זה לא עניין רק של חרדים או דתיים אלא של כלל ציבור שומרי המסורת בעיר אשדוד המבקש להגן על זכויותיו הבסיסיות", אומרים בוועדה, "אנו לוחמים את מלחמתו של האזרח הקטן, זה שנאלץ לעבוד למחייתו כל השבוע ועתה הוא עומד להפסיד את יום המנוחה היחיד שלו. אנו נאבקים למען הילד שבקושי רואה את אביו, ועתה הוא מפסיד גם את ההזדמנות היחידה שלו לזמן איכות עם הוריו".

הגרח"פ הורביץ שליט"א, דיין דחסידי בעלזא בעיר, חיבר תפילה מיוחדת שאותה יתפללו המוני המשתתפים בעצרת: "יהי רצון מלפני אבינו שבשמים שתרחם עלינו ועל פליטתנו שתערה רוח טהרה עלינו ועל כל כלל ישראל לשמור על שבת קדשנו בכל גבולנו. ובזכות כינוס זה יתקרב כל אחד ואחד כפי מעלתו ודרגתו. והקדוש ברוך הוא יתן פה ולשון להשפיע על אלושנתרחקו משולחן גבוה ליהנות ממתנה טובה ושבת שמה. והנחילנו באהבה וברצון שבת קדשך ותחיש לגאלנו כמובטח לנו מדברי חכמינו זכרונם לברכה'אלמלי שמרו ישראל שתי שבתות מיד נגאלין'. עשה למען שמך. עשה למען תורתך. עשה למען קדושתך ולמען קדושת שבת קדשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות