פינדרוס ולייזרזון חגגו בירושלים

מאות ילדי ובחורי מוסדות "שיח סוד" השתתפו אתמול בשמחת בית השואבה המרכזית של הארגון שהתקיימה במרכז הארגון בירושלים

חיים ספרן | כיכר השבת |
האירוע, אתמול (צילום: כיכר השבת)

"אירוע של פעם בשנה שמשאיר את חותמו במשך כל השנה". כך סיכמו אמש במוסדות "שיח סוד" את אירוע שמחת בית השואבה הייחודי והמרגש המתקיים כמסורת בארגון לאורך כל השנה כולה ומאפשר לחניכים המיוחדים של הארגון לשמוח בשמחת החג כמו בכול מקום אחר.

את האירוע פתח רב המקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שדיבר על החשיבות בעשיית מוסדות "שיח סוד". באירוע עצמו השתתפו בני משפחה וחניכי "שיח סוד" כמו גם אישים בציבוריות החרדית כסגן ראש עיריית ירושלים הרב יצחק פינדרוס, הרב לייזרזון, חבר מועצת עיריית ירושלים הרב לוק ומנהלי אגפים רבים בעירייה.

את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שנבצר ממנו להופיע ייצג יועץ ראש העיר לענייני חרדים הרב אברהם קרויזר ששיגר את ברכת החג לאנשי "שיח סוד" ולתלמידים בשמו של ברקת. הרב שמעון לוי, מנכ"ל "שיח סוד" סיפר ל"כיכר השבת": “כל מי שיצא מהאירוע ולא משנה מידת הקרבה שלו לחניכים לא יכל לעצור את פרץ ההתרגשות. בכל שנה מחדש אנחנו זוכים לראות את השילוב האמיתי של אלו שנקרים 'מיוחדים' אבל ראויים ויכולים לשמוח כמו כל אחד אחר".

על החלק המוזיקלי באירוע הייתה אמונה מקהלת 'לחיים' בניצוחו של כהן ומנחם הרמן ותזמורתו ששימחו את המשתתפים עד השעות הקטנות של הלילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר