אסונות הטביעה בציבור החרדי

הגר"ש כהן: "הקב"ה רומז לנו שאנחנו צריכים להתחזק בתורה"

לראשונה אתמול התקיים בחדרה מעמד פדיון פטר חמור, בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, שהתייחס לאסונות הטביעה והפיגועים וקרא להתחזק בלימוד התורה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום יקיר מלכה)

פדיון פטר חמור: נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון חכם שלום כהן יצא אמש (שלישי), לראשנה מחוץ לביתו מאז הניתוח שעבר בשבע שעבר, הגר"ש כהן השתתף במצוות פדיון פטר חמור בעיר חדרה.

בעיר חדרה מציינים כי מדובר בפעם הראשנה מאז הקמת העיר שמקיימים בה את המצווה, מאות מתושבי העיר הגיעו להשתתף באירוע.

בשעות הערב היה נראה כי הגר"ש כהן לא יגיע לאירוע בשל החולשה, אך לאחר שהבין תושבי העיר ממתינים להגעתו אמר: "מחכים לי שם אני הולך".

במשאו המרכזי של הגר"ש כהן, הוא התייחס לפיגועים האחרונים שפקדו את המדינה ולמקרי הטביעה של תלמידי הישיבה בחופי הים במעיינות הטבע ואמר: "כמה אסונות באים עלינו בימים האחרונים?, כמה מקרים של טביעה לא עלינו. וכל מיני אסונות משונים, לא זוכרים דבר כזה.

"הקדוש ברוך הוא רומז לנו שאנחנו צריכים להתחזק בתורה. זה ההצלה היחידה שלנו. יששכר חמור גרם, צריך ללמוד מהחמור לסבול, לסבול עול תורה. אני מתחנן אליכם תקבעו עיתים לתורה, האברכים היקרים תוסיפו שעות על לימודכם זה מה שמקיים את העולם כולו".

באירוע השתתפו רב העיר הגאון רבי רבי שמעון ביטון , רבה של חדרה, הגאון רבי דוד צדקה, רבה של פרדס חנה, הגאון רבי קלמן בר, רבה של נתניה ויו"ר ש"ס אריה דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר