השופט פסק:

האם החשודה תשאר עם ילדיה ותורחק ממאה שערים

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, משה רביד, קבע היום כי האם ממאה שערים החשודה בהרעבת בנה, תשאר במעצר בית ולא תופרד מילדיה, אך תאלץ לשהות מחוץ לגבולות מאה שערים, תוך שתוצב עליה שמירה במשך 24 שעות. "רוב המהומות התרחשו בחודש שבו חרב בית המקדש", כתב בהחלטתו (חדשות)

חנוך לס | כיכר השבת |

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, משה רביד, קבע היום כי האם ממאה שערים החשודה בהרעבת בנה, תשאר במעצר בית ולא תופרד מילדיה, אך תאלץ לשהות מחוץ לגבולות מאה שערים, תוך שתוצב עליה שמירה במשך 24 שעות.

בפרקליטות הביעו חוסר שביעות רצון מההחלטה ואמרו כי ישקלו לערער עליה לבית המשפט העליון. עורכי דינה של האם הביעו שביעות רצון מהעובדה שהאם לא תורחק מילדיה.

השופט רביד כתב בהחלטתו, כי אם במהלך השבוע הקרוב האם לא תגיש את הכתובת המדויקת בה תשהה, היא תעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. עוד נקבע כי בעקבות החשש שהיא לוקה ב"תסמונת מינכהאוזן", היא תעבור טיפול פסיכיאטרי.

השופט נקט במילים קשות כנגד האם ואמר כי חומר הראיות מוביל אותו למסקנה שהאם אכן מסוכנת לילדיה, ואין לתת בה אמון. עוד כתב בהחלטתו כי הוכח שהאם פגעה בבנה והותירה בו פגיעות קשות, תוך תחכום רב.

"בעד שישבתי לכתוב את ההחלטה, לא חדלו לרצד מול עיני תמונות של הילדים שאינני מכיר אותם, הבוכים כאשר באים לקחת את האמא מהם", כתב השופט בפסק הדרמטי.

"אינני מאמין שאמא לילדים שהתחייבה להיות ערבה, גם אם היא משתייכת לאותה קהילה שעמה נמנית האם הנאשמת, תתעלם מפגיעות בילדים מחשש לדין מוסר", ציין השופט תוך שהוא דוחה את הטיעון שהקהילה החרדית תגונן על האם במקרה של תקיפה חוזרת.

"קשה להיות אדיש ושווה נפש לכל מה שמתחולל סביב התיק הזה, שיצא מכל פרופורציה. מי שהוציא את התיק מכל פרופורציה הם אלה התומכים באמא, שהפכו אותה לצדקת. האמא לא הציגה עד היום שום ראיה או בדל ראיה לסתור את ראיות התביעה", ציין השופט.

"הדבר לא מנע מאנשים פורצי גדר ובריונים שלא קראו את חומר הראיות להטיל בוץ ורפש בצוות הרפואי של הדסה, הרופאים והאחיות, שטיפלו במסירות בח', להניח חפצים במקומות שונים במטרה להטיל אימה על מי מהצוות הרפואי בהדסה, לאיים על עובדות הרווחה שאף 'זכו' לקיתונות של קללות, לשרוף את אחת מלשכות הרווחה ולהתפרעויות שגרמו לפגיעה בגוף וברכוש".

עוד כתב כי "רוב המהומות התרחשו בחודש שבו חרב בית המקדש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר