חוזרים לרחובות?

מסתמן: ההפגנות על חניון קרתא יחודשו בקרוב

אחרי הפוגה בקרב על השבת בירושלים, מתכוונים ראשי ´העדה החרדית´ לחדש את ההפגנות, גם אם עתה לא ברור באיזו מסגרת, ואילו ראש העיר ניר ברקת הצהיר כי המחאות המתוכננות לא יסגרו את החניון. המפגינים: לא מרוצים מהסיכומים עם המשטרה (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
ההפגנות חוזרות? (פלאש 90)

אחרי הפוגה ממושכת בקרב על השבת בירושלים, מתכוונים ראשי 'העדה החרדית' לחדש את ההפגנות, גם אם עתה לא ברור באיזו מסגרת. חדשות 2 מדווחים כי ראשי המפגינים לא מרוצים מהסיכומים שהושגו איתם, וככל הנראה בשבועות הקרובים האלפים שוב יצאו לרחוב כדי למחות על חילול השבת בחניון קרתא.

ובתוך-כך, ראש העיר ניר ברקת הצהיר כי המחאות המתוכננות לא יסגרו את החניון. "מאז שהוחלט לפתוח אותו חונות בו מדי שבת 500 מכוניות והציר המוביל לעיר העתיקה נשאר פתוח", הוא אומר. "זו ההוכחה לכך שמדובר בצורך ביטחוני ולא בשינוי של הסטטוס קוו בירושלים".

כזכור, בשיאן של ההפגנות הופעלה אלימות כבדה כלפי המפגינים. גאב"ד העדה, הגרי"ט וייס הורה בשלב מסוים, לאחר שורת מהומות אלימות סמוך למאה שערים לחדול ממחאה אלימה. בשבתות שלאחר-מכן התקיימה מחאה שקטה ומסודרת, ללא עימותים ישירים עם המשטרה ומבלי שיצאו מהשכונות החרדיות. כעת נראה שסופו של השקט היחסי, קרוב מאוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר