הישג לש"ס ואגודת ישראל

ירושלים: חוקי העזר העירוניים ייאכפו ביס פלנט

בתגובה לפניית חברי מועצה מש"ס ואגודת ישראל, הודיע היועץ המשפטי של עיריית ירושלים כי חוקי העזר העירוני האוסרים פתיחת בתי מסחר בשבת - ייאכפו במתחם הקולנוע החדש בעיר "יס פלנט" (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יס פלנט (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

הישג לחרדים בעיריית ירושלים: במענה לדרישת סיעות אגודת ישראל וש"ס מעיריית ירושלים לאכוף כל פעילות אסורה על פי חוק העזר העירוני במתחם "יס פלנט", הודיע הערב היועץ המשפטי לעיריית ירושלים עו"ד אלי מלכא כי בהחלטת ראש העיר ניר ברקת העירייה מתחייבת לבצע אכיפה כנגד כל פעילות האסורה בחוק העזר העירוני.

הודעתו של היועמ"ש לעיריית ירושלים מגיעה בעקבות פניה בנושא של חברי המועצה יוסי דייטש, יעקב הלפרין, מיכאל הלברשטאם, יוחנן ויצמן, שלמה רוזנשטיין, נחמניאל סבן, מיכאל מלכיאלי, אשר מישאלי וצביקה כהן.

(סריקה)

עו"ד מלכא כתב בתגובתו לפניית הנציגים החרדים כי "כידוע לכם על פי חוק העזר לירושלים (פתיחת עסקים וסגירתם), תשט"ו- 1955 (להלן: חוק העזר) ניתן לפתוח בימי המנוחה בית עסק שהינו בית קולנוע ובתי אוכל בתנאים הקבועים בחוק העזר".

"משיחה שערכתי עם סגן היועמ"ש וראש התביעה, מר חיים נרגסי וכן עם משה דהאן, הממונה על רישוי עסקים, עולה כי במתחם שרובר יס-פלנט יופעלו בשלב זה בתי קולנוע ו-2 בתי אוכל".

"לאור המידע האמור לעיל" הוסיף מלכא "ואשר מצוי בידי העירייה לא יפעלו במתחם בתי מסחר אחרים כאמור במכתבכם. אם למרות האמור לעיל תקוים פעילות מסחרית במתחם שאינה מותרת על פי חוק, תבוצע אכיפה כנגדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר