צפו בתיעוד

גפני: "הרב רביץ היה יחיד בדורו. הוא ידע לקרב אנשים, אנחנו לא"

במעמד מיוחד לקריאת רחוב על שמו של ח"כ אברהם רביץ ז"ל, אמר ח"כ משה גפני כי "אנחנו לא יכולים לעשות את מה שהרב רביץ עשה, אבל מבקשים מהקב"ה את הזכויות של הרב רביץ" (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(וידאו: באדיבות המצלם, תמונה ראשית: מאיה לוין, פלאש 90)

בשכונת נווה יעקב בירושלים נערך הערב (רביעי) טקס קריאת שם רחוב על שם ח"כ לשעבר הרב אברהם רביץ ז"ל בהשתתפות ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ובכירי תנועת 'דגל התורה ביניהם ח"כ משה גפני ואורי מקלב. במקביל, נחנך במעמד פרויקט של מאות יחידות דיור בשכונה על שם הרב רביץ.

סגן ראש העיר ישראל קלרמן שקידם את הנושא לאחר פניית סיעת 'דגל התורה' בכנסת, אמר כי: "פרויקט הבנייה הראשון הגדול של ר' אברהם רביץ עבור הציבור החרדי בתקופת כהונתו כסגן שר השיכון יחד עם שר השיכון דאז אריאל שרון, היה בשכונת 'נוה יעקב'. בעקבות פעילותו נבנו במתחם 'קמניץ' בשכונת 'נוה יעקב' עוד כ- 1250 יח"ד אשר נתנו בשעתו פתרון חלקי למצוקת הדיור בציבור החרדי".

ח"כ משה גפני אמר בנאום שנשא במקום: "אנחנו לא יכולים לעשות את מה שהרב רביץ עשה. הרב רביץ היה חד בדרא. אנחנו לא יכולים את הנאומים שלו, את המצוות שלו, את החסד, את התורה שלו. שהיה הולך באלול ויושב ולומד. אדם שהיה בתפקידים בכירים והשקיע את כוחו בלימוד תורה. הוא ידע לקרב אנשים - מה שאנחנו לא יודעים לעשות".

"אנחנו לא יודעים כמוהו אבל מבקשים מהקב"ה שאת הזכויות של הרב רביץ שהיה יו''ר תנועת דגל התורה הוביל אותה בגאון וסלל לנו את הדרך, היה לו חן היה לו יכולות הוא ידע למצוא חן בעיני אנשים. אני אומר לך אדוני ראש העיר אם הרב רביץ היה, הוא היה פותר את הבעיות בינינו אבל אין לנו אותו".

ראש העיר ניר ברקת העיר: "אנחנו נסתדר", וגפני ענה לו: "נלך בדרכו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר