לקיים בנו חכמי ישראל

מורדם ומונשם: החמרה במצבו של הגאון רבי יורם חי אברג'ל

בשעות הערב חלה הידרדרות חמורה במצבו של מנהיג קהילת 'רב פעלים' הגאון רבי יורם מיכאל אברג'ל והוא מורדם ומונשם. נשיא מועצת חכמי התורה הורה להוסיף לו את השם "חי" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
התפללו לרפואתו. רבי יורם אברג'ל, בשבוע שעבר (צילום: באדיבות המצלם)

לקיים בנו חכמי ישראל: בשעות הערב (חמישי) חלה הידרדרות חמורה במצבו של מנהיג קהילת 'רב פעלים', הגאון רבי יורם מיכאל אברג'ל. על פי הפרטים שמסרו מקורביו, הרב מורדם ומונשם במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שיבא שבתל השומר.

על פי הפרטים, קריש דם שהתגלה בכבד גרם לדימום, ולצורך טיפול הרב הורדם והונשם. מקורביו מבקשים שלא להגיע לבית החולים. עם זאת, אחד ממקורביו מדגיש כי לפי הרופאים המצב לא קריטי.

מקורב לרב הנמצא בסמוך למיטתו אמר ל"כיכר השבת": "היה איזה קריש בכבד של הרב שהתפרץ וגרם לדימום, מה שגרם ללחץ דם נמוך. יש צורך לשאוב את הדם ולטפל במערכות של הכליות ולכן הרדימו את הרב".

בעקבות המצב, מועצת חכמי התורה של ש"ס הוציאה הודעה לפיהם הם :"קוראים לציבור להתפלל בבתי הכנסיות לרפואת הרב יורם מיכאל בן רינה הנמצא כעת במצב קשה. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים". כמו כן, נשיא מועצת חכמי התורה הגאון חכם שלום כהן ערך תפילה לרפואתו השלמה של הרב והורה להוסיף לשמו את השם "חי".

ח"כ לשעבר אלי ישי הגיע לבית החולים ושוהה סביב מיטת הרב יחד עם בני משפחתו.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב חי יורם מיכאל בן רינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר