חלאקה לנכד ראש ישיבת מיר

התרגשות במספרה: "חלאקה לילד קטן ללא האבא והסבא"

הרב ישראל גליס ראה במספרה במאה שערים, סבתא, בת ושישה ילדים חוגגים חלאקה לילד קטן, לאחר בירור קצר התבררה גודל ההתרגשות: מדובר בנכדו של הגרנ"צ פינקל זצ"ל. מרגש (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילומים: הרב ישראל גליס)

בשעות הבוקר (ראשון) נכנס הרב ישראל גליס, מאנשי ירושלים למספרת ניסים, בשכונת מאה שערים, הספר המיתולוגי של ראשי ישיבת מיר לדורותיהם וראה מחזה מרנין.

סבתא, בת ונכד הגיעו לגזוז את שערותיו של האחרון לרגל הגיעו לגיל 3, שמחת החאלקה.

"תיעדתי לעצמי את הרגע המרגש במספרה בה אני מסתפר עשרות שנים מאז החלאקה שלי בעצמי", מספר הרב גליס וממשיך, "אולם לא הבנתי שיש כאן סיפור מעבר לזה".

"ראיתי אשה מבוגרת, ולצידה אשה צעירה יותר ולצידם שישה ילדים כשאחד מהם יושב על כסא הספר. לאחר שהם יצאו סיפר לי הספר הוותיק: 'אתה יודע מי הם היו?'. 'לא', השבתי", מספר הרב גליס.

התברר כי הסבתא היא אלמנתו של הגאון רבי נתן צבי פינקל זצ"ל ראש ישיבת מיר ולצידה כלתה האלמנה רעייתו של בנם הגאון רבי יצחק פינקל ז"ל שנפטר בדמי ימיו ואלו הנכדים שהגיעו כולם לרגל טקס החלאקה לנכד הקטן ה"מוזיניק" של המשפחה.

"עיני כל הנוכחים במספרה דמעו מהתרגשות לשמע הסיפור המיוחד", מספר הרב גליס, "חלאקה לנכדו של ראש הישיבה אבי האימפריה הרוחנית של מיר, כאשר הילד הקטן משתתף בשמחה ללא אביו וללא סביו, אכן רגע מרגש במיוחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר