מבוכה באוסטרליה

יהודים חרדים 'הפילו' עבירות תנועה על מתים ותושבי חו"ל

לפי הדיווחים בתקשורת האוסטרלית: יהודים, בהם חרדים, נהגו לרשום קנסות תעבורה על רישיונות של אנשים מחו"ל על מנת להיפטר מתשלום. באחד המקרים קנס נרשם על שם אדם שמת (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שוטרי תנועה באוסטרליה, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

חילול השם: יהודים תושבי אוסטרליה, בהם גם חרדים, היו מעורבים בהצהרות כוזבות שהוגשו במשך למעלה מעשור שנים ומעלו במיליוני דולרים.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, החשודים נהגו לרשום קנסות תעבורה כגון נהיגה במהירות מופרזת או נסיעה באור אדום וכדומה על רישיונות של אנשים מחוץ למדינה, וזאת על מנת להיפטר מתשלום הקנסות.

החקירה העלתה כי ברבים מהמקרים, אותם נהגים תושבי חו"ל שכביכול ביצעו את העבירה, כלל לא שהו באותו הזמן בתחומי אוסטרליה או לעתים יתירה מכך כלל לא היו קיימים. באחד המקרים הטילו החשודים את ביצוע העבירה על נהג שכבר אינו בחיים.

בין החשודים גם יהודים חרדים (צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק. למצולם אין קשר לכתבה)

אחד החשודים, מנהל ישיבה שבבעלותה היו מספר רכבים עליהם נהגו מפעם לפעם התלמידים, הגיש בתגובה לעבירות תנועה שנטען שבוצעו ברכבים שבבעלותו, הצהרה כי בכל המקרים מדובר בתושבי חו"ל.

מנגד טוענים חלק מהחשודים כי ההאשמות אינן נכונות וכי 'ההר יוליד עכבר'. "מכעיס מאוד כאילו ויש כאלו שמנסים לטעון שמדובר בהונאה. הדבר איננו נכון בעליל", אומרים מקורביהם של החשודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר