אלי שמחיוף הודיע: הערעור מתעכב, אני מתפטר מעיריית ירושלים

אחרי תקופה ארוכה שהתנגד למינוי חבר מועצה חדש בירושלים, אלי שמחיוף הודיע ליו"ר ש"ס אריה דרעי כי הוא מסכים להתפטר ולאפשר את מינוי פיני עזרא למועצת העיר זאת עקב התעכבות הערעור (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי שמחיוף ופיני עזרא (צילום: יוסי זליגר - פלאש 90, באדיבות המצלם)

אחרי תקופה ארוכה שהתנגד למינוי חבר מועצה חדש בעיר ירושלים, אלי שמחיוף הודיע אתמול (שני) ליו"ר ש"ס אריה דרעי כי הוא מסכים להתפטר ולאפשר את מינוי הבא ברשימה פיני עזרא לחבר מן המניין.

במשך חודשים ארוכים ניסה יו"ר ש"ס בירושלים צביקה כהן למנות את פיני עזרא לחבר מועצה וזה לאחר שש"ס בירושלים תפקדה כסיעה בת ארבעה חברים בזמן שזכתה בחמשה מנדטים. שמחיוף הושעה מהעירייה בעקבות הרשעתו בפרשת הולילנד.

לדבריו, לאחר שהבין מנשיאת בית המשפט העליון מרים נאור כי העתירה תמשך עוד זמן רב הוא החליט לאחר התייעצות עם רבותיו לפרוש מהעירייה ולאפשר את מינוי עזרא לתפקיד.

בהודעה שפרסם שמחיוף נאמר: "פניתי ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי שליט"א בבקשה שימנה בהקדם את חברי הרב פיני עזרא למלא את מקומי כחבר מועצה בעיריה בסיעת ש"ס אשר יוכל לתת מענה לפניות התושבים הרבים בעיר, עד אשר תוכח חפותי בעז"ה ואז אשוב באופן מיידי לכהן כחבר מועצה ולשרת את תושבי העיר היקרים ובפרט את בני התורה אשר הם קרובים מאוד לליבי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר