נוער הגבעות

הקרקס הנודד? ´מאחז מודיעין עילית´ עובר לביתר

אחרי שהקימו בקול רעש גדול את ´המאחז החרדי הראשון´ במודיעין עילית, ופונו משם ע"י הצבא, מתכוונים כעת אנשי קבוצת ´חלמיש´ להקים מחדש את המאחז בסמוך לעיר ביתר עילית. "גוטרמן נלחם בנו, אנו מקווים שאולי מאיר רובינשטיין יעזור לנו" הם אומרים. כל הפרטים

מאחז גבעת ספר. בקרוב גם בביתר (פלאש 90)

"המאחז החרדי הראשון" שהוקם במודיעין עילית על ידי אנשי אגודת 'חלמיש' בראשות הרב יצחק ברנד, יעלה אחר כבוד ביום שלישי הבא לעיר 'ביתר עילית', כך מדווחים אנשי האגודה.

המאחז, שהוקם בקול רעש גדול, וכבר הספיק מאז להיות מפורק על ידי כוחות הביטחון, עשה את הונו הפוליטי, בהיותו 'המאחז החרדי הראשון'. אנשי האגודה מצידם היו מרוצים מאוד מהרעש סביבם וציינו כי "הגימיק עבד טוב".

את הכישלון במבחן התוצאה הם תולים בראש העיר יעקב גוטרמן, שלדבריהם "במקום לעזור הוא התעלם מהם לחלוטין, ואף גרוע מכך, הוא זה שביקש מכוחות הביטחון לפנותם".

באגודת 'חלמיש' אומרים, כי הרעיון להעברת המאחז ממודיעין עילית לביתר לא נולד עכשיו עקב פינויים במודיעין עילית, וכי מדובר ברעיון ישן שיוצא כעת אל הפועל, כחלק מתכנית פעולה ארוכת טווח.

כאמור, ביום שלישי בשבוע הבא מתכננים אנשי "חלמיש" להקים שוב את המאחז. הם כמובן מקווים, שבניגוד לגוטרמן שלטענתם התנכל להם, הרי שראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין הינו זה שמוביל את המאבק כנגד הקפאת הבנייה, ולכן גם ייטול חלק במאבקם.

ב'חלמיש' גם נתלים בעובדה, כי בבחירות האחרונות לכנסת נשלפו מהקלפיות בביתר עילית, לא מעט פתקי הצבעה למפלגת 'האיחוד הלאומי', מה שלטענתם מוכיח על תמיכה ציבורית רחבה, בפרט בתקופה זו, בה מצוקת הדיור מדירה שינה מעיני הציבור החרדי ומנהיגיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר