הגר"ש בעדני בחלוקת מלגות בפתח תקווה: "אנחנו נמצאים בימים קשים"

מאות בחורי ישיבות השתתפו בכנס חלוקת מלגות בפתח תקווה בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני שאמר: "אנחנו נמצאים בימים קשים, רק כח התורה יגן עלינו" • צפו בגלריה (חרדים)

(צילום: יעקב כהן)

בפתח תקווה התכנסו אמש (מוצאי שבת) מאות בחורי ישיבות לכנס חלוקת מלגות על-ידי האגף לשירותים חברתיים בראשות אשר שוקר, בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני. רבני העיר, שר הפריפריה הנגב והגליל אריה דרעי, ראש העיר עו"ד איציק ברוורמן ומ"מ אוריאל בוסו.

תחילה נשא דברים הגר"ש בעדני שאמר כי "אנחנו נמצאים בימים קשים ורק כח התורה יגן עלינו. תורה אגוני מגנא ואצולי מצלא. ובפרט אם הבחורים קיבלו סיוע זה מחייב ללמוד יותר טוב".

בסיום דבריו שיבח את רה"ע והנציגים על פעילות הקודש ובירכם שימשיכו עוד לפעול ולעשות למען ציבור בני התורה בעיר.

לאחר מכן דיבר רה"ע על היחס של העיר לכל המגזרים שווה בשווה בלי שום אפליה."כולם ילדים של פ"ת", אמר ושיבח את שוקר שדחף לענין הזה.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי דיבר על מידת הדין המתוחה בימים אלו ועל כך שצריך להתגבר בלימוד התורה ובמידת החסד כמו מה שעושים בפ"ת שמשלבים את החסד עם הלימוד ומסייעים לבני התורה ללמוד יותר ברווח ובקלות.

בסיום דבריו שיבח את רה"ע על התמיכה והעזרה, ואת מ"מ אוריאל בוסו והנציג שוקר על הפעילות הברוכה למען בני התורה.

לקראת סיום נשא דברים יו"ר הארגף אשר שוקר שסקר את פעילות האגף שבראשו הוא עומד למען הציבור. כמו כן שיבח את רה"ע ומ"מ על התמיכה וההבנה לצורכי הציבור.

בסיום הערב חולקו מלגות לכ-300 בחורי ישיבות.

את הערב המיוחד הנעים הזמר שמואל גריינמן שסחף את הציבור בשירי דבקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר