דרעי בישיבת הסיעה: "היה מאבק קשה, יהיה מע"מ אפס" • צפו

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר בפתח ישיבת הסיעה כי "יהיה מע"מ אפס פשוטו כמשמעו". לדבריו, על החשמל יהיו הנחות ולא מע"מ אפס. "אני שמח שהממשלה משדרת שהסכמים מקיימים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: כיכר השבת; תמונה: מרים אלסטר - פלאש 90)

יו"ר ש"ס שר הפריפריה אריה דרעי פתח בצהריים (שני) את ישיבת סיעת ש"ס בכנסת בהזדהות עם העם הצרפתי ואמר כי "לטרור אין כתובת".

בישיבת הסיעה השתתפו ראשי רשויות מהצפון, דרעי הבטיח להם כי בשבוע הבא ועדת הכספים תאשר את מפת הטבות המס.

במהלך דבריו התייחס דרעי לתקציב המדינה שמאושר בימים אלו ואמר כי כל ההבטחות שלו ערב הבחירות התקיימו והממשלה מקיימת את ההסכמים.

לדבריו: "ארבעת הדברים שאיתם הלכנו בצורה הכי ברורה למען האוכלוסיות המוחלשות, אפשר לומר שהשגנו אותם. הנושא של קצבאות הילדים, שכר מינימום - אנחנו מגיעים לדרגה השניה של כמעט 28 וחצי שקל לשעה ובעזרת השם נביא את הדרגה השלישית של 30 שקל כפי שהבטחנו"

"הבטחנו דיור ציבורי לאותם הכי חלשים שיש בחברה, לאותם חסרי דיור, יש כאלפיים ומשהו חסרי דיור, יש בתקציב המדינה כ-700 מיליון שקל לרכישת הדיור הזה בכל הארץ במקומות טובים", אמר דרעי.

"והדבר האחרון שזה היה מאבק מאוד קשה, אני ב"ה שמח שהממשלה אתמולה החליטה דברים ברורים", המשיך השר דרעי, "יהיה מע"מ אפס פשוטו כמשמעו, יופחת המע"מ בתחבורה ציבורית לכל האוכלוסיה, ותעריפי המים הנמוכים לשכבות החלשות, וגם יהיו הנחות במסגרת אחרת לחשמל".

דרעי הוסיף ואמר כי "הממשלה החליטה על זה אתמול, היה מאבק קשה, אני מכבד את אלה שחלקו על דעתנו, אני גם מבין את השיקולים ... אבל זה הסכם, ואני שמח מאוד שהממשלה הזאת משדרת שהסכמים מקיימים".

"אני חושב שאנחנו, חברים, אתם יכולים להיות גאים בזה שמאבק עיקש שלכם, שלנו, הצלחנו להשיג. אני מודה לכל החברים, כל אחד תרם את תרומתו בצורה כזו או אחרת", הוסיף דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר