"זו שערורייה של ממש"

יצחק פינדרוס אבטח את מאות תלמידות "בית יעקב" בבית וגן

חבר מועצת עיריית ירושלים, יצחק פינדרוס, התייצב הבוקר לאבטח את מאות תלמידות בית הספר 'בית יעקב' בשכונת בית וגן שאינו מאובטח על ידי העירייה. "אסור לדבר כזה לקרות", אמר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פינדרוס בשערי בית הספר (צילום: שלמה גליק)

דורש ומקיים: חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם סיעת "יהדות התורה", יצחק פינדרוס, התייצב הבוקר (שלישי) לאבטח את בית הספר "בית יעקב" בשכונת בית וגן.

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", ביום ראשון שיגר פינדרוס מכתב לבכירי העירייה בו דרש להציב שמירה בבית הספר בית יעקב בית וגן.

במכתבו, הוסיף פינדרוס והצהיר כיבמידה והדבר לא יקרה הרי שהוא וחבריו יתייצבו בכל בוקר לאבטח את הילדות.

אחר והשמירה המיוחלת לא הגיעה, התייצב הבוקר פינדרוס בשערי בית הספר לקיים את הבטחתו ועמד בפתח כשהוא מוודא שמי שאינו מורשה לא ייכנס לבניין.

לצדו של יצחק פינדרוס התייצב גם חבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס נחמיאל סבן.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר יצחק פינדרוס: "הבוקר הגעתי לבית הספר בבית וגן בשעה רבע ל-8. הזדעזעתי לראות מאות בנות, מהן כ-60 רק מכיתה א', שכולן בכלל מקריית יובל, בתנאים מזעזעים והעלות המינימלית של שומר ומאבטח העירייה לא מסוגלת לממן".

"זו שערורייה של ממש ואסור לדבר כזה לקרות בירושלים", אומר פינדרוס, "חובה להקים עבורן בית ספר בקריית יובל ועד להקמת בית הספר בשכונה בה הן מתגוררות צריך לדאוג למימון העלות של המאבטח וכן לתקציב מינימלי עבור ההחזקה והשיפוץ של בית הספר של 1800 תלמידות הנמצא במצב מוזנח דבר שאין לו אח ורע בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר