כפו עליהם דרעי חגיגית / תגובה להלברטל

אתה מעז בחוצפתך להציג את מאות אלפי מצביעי ש"ס כנבערים מדעת. כולנו מפגרים אחר תעלולי השר דרעי • הבנו שאתה שונא את דרעי והבנו את ההתנשאות, הפטרונות והעליונות שלך עלינו (דעות)

חגית בן אהרון | כיכר השבת |
שר הפנים אריה דרעי (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

מר הלברטל הנכבד,

זו הפעם השניה שהנך מטריח אותי להקדיש מזמני היקר ולהשיב כסיל כאיוולתו. הפעם הראשונה היתה במאמרי אשר כתבתי בבמה זו: 'עצור, ספרדי גנב!', בתגובה למאמרך המשתלח 'כאן הוא הרג את האשכנטוזי', שכתבת בעקבות שיחת ילדים שחלפה לצידי אוזנך, ובנית עליה טונות של סלידה.

בתמימות מזרחית המתנתי לכתבת תשובה מצדך, אשר בוששה להגיע עד כה... מסתבר, כי על טענות אמת קולעות - גם להלברטל הפרובוקטור אין מה לענות.

שנאתך הנוטפת לשר הפנים אריה דרעי (אהה...תענוג לכתוב את זה!!! ועוד יותר תענוג לדמיין את פניך המתעוותות במשטמה יוקדת...) אינה יודעת את גבולות ההגיון.

מה ברצונך שיעשה השר דרעי? כאשר במאמר אחד, לפי דבריך, הוא כופה את עצמו על מליונים של בני אדם, אגב - למה ביבי נתניהו אינו 'כופה את עצמו' על כל אותם מליוני בני אדם אשר הצביעו למחנה הציוני ולשמאל שכל ססמתם היתה 'רק לא ביבי'?! סתם שאלה רטורית, אדון הלברטל, חבל שתנסה להשיב כל עוד אינך מבין את יסודות הדמוקרטיה וכלליה. והגדלת לעשות במאמרך הנוכחי, כאשר האשמת את דרעי בתמיכתם המלאה של מצביעי ש"ס. מה שיעשה - הרי הוא אשם.

יקבל את תיק הפנים בדרך שמימית עלומה - הרי הוא כופה עצמו על מליונים.

יקבל את תמיכת בוחריו במאת האחוזים - הרי הוא דיקטטור חסר מעצורים, (הלברטל, לא מתאים לך, ממש פספסת... למה לנסות להשוותו לפוטין?? למה לא להשוותו להיטלר, גם הוא קיבל תמיכה מרקיעת שחקים מקהל בוחריו, ולשניהם עבר משותף של ישיבה בכלא ומי יודע מה עוד צפוי לנו בהמשך הדרך... לא מתאים לך! בפעם הבאה כשאתה כותב על דרעי והספרדים כדאי שתקשיב יותר להיסטוריה!).

יתפטר ממשרד הכלכלה - הרי הוא השחקן הראשי במשחק הגז, למרות שבעיני הוא הילד ההולנדי שעמד חודשים שלמים עם אצבע תחובה בחור הסכר בכדי לעצור את השיטפון, כאשר כחלון הוא זה אשר ברח מאחריות עוד לפני שלקח אותה על כתפיו, וביבי היה מאלו שסייעו לחורר את הסכר...

ינצח את יריביו בבחירות ויקבל משרת שר - הרי הוא חוזר לזירת פשע.

השנאה שלך כבר עברה מזמן את ההגיון, המשטמה שלך וכאב הקנאה היוקד כבר עברו את גבול הטעם הטוב.

אוקיי, הבנו שאתה שונא את דרעי נוראות.

הוא אשם בכל תחלואי המדינה ומכאוביה.

לדידך, חבל בכלל שהוא נולד ובא לעולם...

עד כאן הבנו, אבל המשכנו עוד קצת להבין - - -

הבנו את ההתנשאות, הפטרונות והעליונות שלך עלינו.

אתה מעז בחוצפתך הרבה לכתוב על ציבור של מאות אלפי מצביעי ש"ס ולהציגם נבערים מדעת, חסרי כל הגיון וישות עצמית! כולנו מפגרים אחר תעלולי השר דרעי... כולנו חסרי הבנה בסיסית באורחות החיים הטובים עבורנו, אולי כולנו בעלי פיגור ברמה כזו או אחרת...

מי שמך למנתח עבורנו? מי מינה אותך למאבחן שלנו??

אתה מנפנף בהתנשאות ברמטכ"ל, ובמפכ"ל ובכל תפקיד מהולל...

האם חול אתה זורה בעיננו???

ראשית, בשישים ושבע שנות המדינה עוד לא היה ראש ממשלה מזרחי אחד! לא נשיא ביהמ"ש העליון ספרדי אחד! לא ראש עיר הבירה פרענק אחד! ועוד שורה של תפקידים בכירים בצמרת השלטון המשפטי, הכלכלי והבנקאי! שים לב שיש תקרת זכוכית אותה לא הצליחו גם הספרדים החילונים לעבור.

אבל מעבר לזוטות של התפקידים המעטים והנחשקים האלו - בוא ונדבר על משרות עממיות ורגילות, על פרנסה קלאסית לאדם החרדי:

לך לסיבוב קצר בקופות החולים בשכונות החרדיות, במינהלים הקהילתיים, בבתי הספר החרדיים, ברשויות המקומיות החרדיות ובעוד זרועות של השלטון הציבורי הארצי והמקומי: כמה ספרדים עובדים וכמה אשכנזים. (ובציבור החרדי, אין כמעט נישואי 'תערובת' כך שאחוזי הטעיה מזעריים) הפער לטובת האשכנזים ברור. אבל אם תכנס לעומקו של הסקר, ותחדד את ההבדלים בין אחוזי המשרה, הדרגות וגובה המשכורת, הפער הנו מחריד. יכול להיות שכ-40% עובדים הינם ספרדים, אבל ברור כ-90% מהם הינם במעגל העובדים הנחות המקבל שכר מינימום).

כן אדון הלברטל, עם דרעי ובלעדיו (היו שנים שהוא עשה לביתו ולא הרגשנו כל הבדל לטובה, תתפלא!) אנו הספרדים, ובמיוחד בציבור בחרדי, חיים את המציאות הזו יום יום, בכל ראיון עבודה שנוזמן ונראה כי ממתין לראיון הזה גם אחד מאחינו האשכנזים, נדע היטב כי המשחק כבר מכור מראש, ולא יעזור כמה עשינו ופעלנו ולמדנו והחכמנו, ואיזה פרוייקט גמר הפקנו.

זה המצב. ועוד לא דיברנו על הקבלה למוסדות הלימוד, על הקבלה לפרוייקטי מגורים... שושושו... חילול השם!!!!

אז טבעי שמצביעי ש"ס שמחים שהמצביא הגדול חזר אל הקרב אותו נאלץ לעזוב, ובאורח ניסי הוא גם חזר לזירה הלוהטת של הבפנוכו של מדינת ישראל רבת הגוונים והאתגרים... אכן, הש"סניקים כפו על עצמם את דרעי חגיגית.

מאה אחוז מצביעים אומרים בגאווה: מי שלא רצה אותו שר, קיבל אותו שר, אבל דאבל מוכשר...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר