השבת אבידה

עובר אורח מצא את הטבעת שאבדה באשפה בירושלים

מאות בני אדם ניסו לחפש בשבוע שעבר אחר טבעת יקרה שהלכה לאיבוד בפח אשפה בירושלים. כעת ניתן לדווח כי הטבעת נמצאה על ידי עובר אורח מבוגר ולרווחת המאבדת הושבה אליה (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מאות בני אדם ניסו לחפש בשבוע שעבר אחר טבעת יקרה שהלכה לאיבוד בפח זבל בירושלים. כעת ניתן לדווח כי הטבעת נמצאה ולרווחת המאבדת הושבה אליה.

היום (ראשון) בשעה 15:00, מקורב למשפחת הכלה שאיבדה את הטבעת ביום חמישי קיבל טלפון, כאשר על הקו היה אדם שמספר כי חברו מצא את הטבעת המדוברת.

בהמשך עלה כי חבר של האיש מצא את הטבעת ביום חמישי סמוך לפח האשפה. בשבת האיש נחשף לסיפור ומיד ביקש מחברו שהיה על הקו לאתר את המשפחה ולהשיב לה את הטבעת. היום, לאחר שהתקבלה השיחה ולאחר שהוברר כי מדובר בשיחת אמת, האיש קושר למשפחת הכלה ולאחר תיאום ומסירת סימנים, הערב נמסרה הטבעת לכלה המאושרת.

החיפושים אחר הטבעת (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

כעת ניתן לפרסם כי בנוסף, במהלך מסע החיפושים, פנה יהלומן בחשאי והציע למשפחת הכלה טבעת חלופית במתנה כאשר המטרה שלו זה להפחית טיפה מעגמת הנפש שהיה לכלה. "הכלה ומשפחתה מבקשים להודות לעיריית ירושלים, לציבור המתנדבים ולכלי התקשורת על הסיוע עד להשבת הטבעת חזרה" נמסר.

כפי שדווח בשבוע שעבר, מדובר בטבעת יהלום בשווי עשרות אלפי שקלים שאבדה לכלה המתחתנת בעוד כחודש. הכלה הגיעה אל פח האשפה בשכונת גאולה, סמוך לכיכר השבת, והשליכה את שקית הזבל אל המכולה.

אלא שלרוע המזל, הטבעת היקרה שניתנה לה באירוסין, נתפסה בידיות השקית והושלכה יחד איתה אל תוך מכולת האשפה, בכך לא הסתיים חוסר המזל, ותוך דקות אחדות הגיעה למקום משאית זבל שפינתה את הפח.

בפעילות זריזה מול גורמי העירייה הרלוונטים, הוחלט לפרק את המשאית במחסני העירייה סמוך להר המנוחות בשכונת גבעת שאול בירושלים, ואל המקום הגיעו עשרות אנשים שניסו לעזור בחיפושים אחר הטבעת. במשפחה הבטיחו פרס כספי למוצא. כאמור, בסופו של דבר הטבעת נמצאה על ידי עובר אורח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר