פרסום ראשון

הסכם בין גפני ומרגי לבנט: חוק החינוך יובא כהצעה ממשלתית

לאחר שהגישו הצעת חוק פרטית לביטול החיוב ללימודי ליב"ה, הדיעו חברי הכנסת משה גפני ויעקב מרגי להסכמה עם שר החינוך נפתלי בנט, לפיה הוא יגיש את הנושא כהצעת חוק ממשלתית (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנט וגפני (צילום: הדס פרוש / Flash90)

הסכמה על החינוך: המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה הגיעו לסכמות עם שר החינוך נפתלי בנט באשר להצעת החוק החינוך שהגישו חברי הכנסת משה גפני ויעקב מרגי, שנועדה לבטל את החיוב לימודי הליב"ה בכדי לקבל תקציב מלא ממשרד החינוך.

ל"כיכר השבת" נודע כי גפני ומרגי, שוחחו היום בנושא עם שר החינוך נפתלי בנט ולדבריהם הגיעו להסכמה כי הם ימשכו את הצעת החוק הפרטית והצעת החוק תוגש מחדש כהצעת חוק ממשלתית לאחר דיון שיתקיים עם נפתלי בנט.

ב'יהדות התורה' אומרים כי מדובר בהתחייבות בהסכמם הקואליציוני ולכן הצעת החוק תעבור.

ככל הנראה, גם במפלגות החרדיות לא רצו להגיע למצב של התנגחות עם בנט אלא להביא את הצעת החוק בהסכמה, ולכן משכו את ההצעה הפרטית בכדי להביא הצעת חוק ממשלתית.

בנט עצמו זעם על העובדה שהצעת החוק פורסמה בתקשורת עוד לפני שהוא ידע אליה וטען שכחבר בממשלה ושר החינוך היה צריך לעדכן אותו על הצעת חוק מסוג זה לפני שיוצאים לתקשורת.

"יש הסכם קואליציוני וצריך לעמוד בהסכם. ראינו שההסכם לא ממומש אז הגשנו הצעת חוק פרטית. אין לאף אחד אינטרס להגיע למלחמות ולמאבקים מיותרים, בעזרת ה' תעבור הצעת חוק ממשלתית שתסיר את החובה ללימודי ליב"ה בכדי לזכות בתקציב מלא", אומרים כעת במפלגות החרדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר