הפלס מאשים: במקום לתפוס את המחבל - עצרו את פעילי הפלג הירושלמי

ביטאון הפלג הירושלמי 'הפלס', תוקף הבוקר את המשטרה על רקע הדיווחים על המחדל בתפיסת המחבל בתל אביב וטוען כי היא התמקדה בלנסות ולעצור את הפעילים החשודים בהסתה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מעצרים בהפגנת הפלג (צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

בעיתון "הפלס", של אנשי הפלג הירושלמי, בחרו הבוקר לתקוף בחריפות את המשטרה, זאת על רקע הדיווחים על הכשלים במרדף אחרי המחבל מתל אביב נשאת מלחם, לעומת, לדברי העיתון, ה"רדיפה" נגד החשודים בקמפיין ההסתה נגד החיילים החרדים.

וכך כותב העיתון: "אתמול התבררו מימדי המחדל של המשטרה במהלך החיפוש הכושל אחר נשאת מלחם שביצע את הפיגוע הרצחני ברחוב דיזנגוף בתל אביב".

ומכאן עובר ביטאון הפלג הירושלמי, לנושאים שמעניינים אותו: "הכשלון הקולוסאלי הזה ראוי להתבוננות ייחודית, מבחינה נוספת. כיום אנחנו יודעים, בבחינת התאריכים במבט לאחור, כי משטרת ישראל היתה עסוקה באותו שבוע בענינים "חמורים ממדרגה ראשונה". הפיגוע נעשה ביום ששי בצהריים, וביום ראשון בבוקר הוצאו – להבדיל - צווי המעצר של האברכים החשובים מבני ברק ומודיעין עילית, כאשר המשטרה נערכת במשך הימים הבאים לקראת מעצרם הדרמטי והמתוקשר.

"הפשיטות הברוטאליות על בתי האברכים, כמו גם ההתנהלות השערורייתית של המשטרה בעת החקירות והדיונים המשפטיים, כבר זכו לסקירה נרחבת בבטאון עולם התורה. יש לזכור, כי אותם אברכים יקרים שההתנהגות המחפירה כלפיהם נעשתה כאילו מדובר במי שנחשדו ב"פשעים חמורים ביותר", הובאו לחקירה בסך הכל על רקע חשד לעבירות פליליות מהרובד הנמוך, שביחס אליהן כמעט ולא מתבצעות חקירות ובוודאי לא מעצרים דורסניים: "העלבת עובד ציבור" ו"פגיעה בפרטיות". למרות זאת הקדישה המשטרה לפרשה זו כוחות ומשאבים בצורה חריגה מעל ומעבר לכל פרופורציה, ובסופו של דבר יכלה להוכיח "הצלחה" רק בנוגע למטרה המגמתית שסומנה מראש: התנכלות לאברכים יקרים המהווים חלק מציבור תורתי גדול ואיכותי הנאבק לאור רבותיו נגד ציד הנפשות לכור ההיתוך החילוני.

עורכי הפלס מוסיפים: "סדרי העדיפויות של המשטרה מוכיחים לנו שוב את אימרתו הידועה של מרן הגר"ח מבריסק זצוק"ל, כי חזון הציונות לא נועד לשם הגשמת הסיסמאות הרשמיות של ראשי התנועה הלאומית, בדבר הקמת "מקלט בטוח" לעם היהודי וכיוצא בזה. מטרתם האמיתית היתה אך ורק עקירת התורה והפיכת כלל ישראל לעם ככל העמים, וכל המניעים האחרים היו רק אמצעי להגשמת המטרה ועילה בדויה שתסמא את לב ההמון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר