הנט"ן של ביתר עילית

מאיר רובינשטיין במכתב לשר יעקב ליצמן: "חבים לך תודה"

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, הגיע לסיכום עם מד"א על הקצאת מבנה בעיר שישמש כנקודת הזנקה לצוות הנט"ן החדש ושיגר מכתב תודה לשר יעקב ליצמן: "מודה לך מקרב לב" (חרדים)

(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, הגיע לסיכום עם מד"א על הקצאת מבנה בעיר שישמש כנקודת הזנקה לצוות הנט"ן החדש וצוותי מד"א.

המבנה, ברחוב סלונים בעיר, ממוקם היכן שקיימת תחנת ההזנקה הקיימת, והיכן שמוקמה תחנת הכיבוי הישנה. המקום המוגדל ישמש כעת את צוותי הנט"ן שהצטרפו לעיר.

ראש העיר, הנמנה על סיעת' שלומי אמונים' ב'אגודת ישראל', שיגר מכתב תודה לשר הבריאות יעקב ליצמן מ'הסיעה המרכזית.

תחת הכותרת: "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא", כותב רובינשטיין לליצמן, "קיבלתי בשמחה רבה את הבשורה על הסיכום אליו הגעת עם מד"א, על הצבתו הקבועה של אמבולנס נט"ן בביתר עילית".

המכתב של רובינשטיין

רובינשטיין מציין במכתבו כי סיכם עם הנהלת מד"א על העמדת מקום עבור צוות הנט"ן שכולל חדרי שינה ומטבחון וכל התנאים הנלווים.

"מזה שנים רבות מקבשת ודורשת עיריית ביתר עילית מתן שירות מסודר וקבוע של מד"א בעיר, כולל הצבתו של אמבולנס נט"ן, כותב ראש העיר במכתבו, "ביתר עילית מונה כיום מעל 50,000 תושבים כ"י, מבוצעים ממנה כעשרה פינויים של מד"א מדי יום, עובדה המצדיקה גם מתן שירותי מד"א מלאים בעיר וגם מהווה מקור כלכלי למימון שירות מציל חיים זה".

בסיום מכתבו, מודה רובינשטיין לליצמן וכותב: "תושבי ביתר חבים לך תודה על עזרתך וסיועך, בשם תושבי העיר, אני מודה לך מקרב לב". רובינשטיין מוסיף ומבקש ישיבת עבודה עם ליצמן לקידום מערך הרפוא בעיר.

כזכור, לפני מספר שבועות, בתשובה לשאילתה של ח"כ יואב בן צור וח"כ בצלאל סמוטריץ' הודיע שר הבריאות יעקב ליצמן כי בקרוב תפעל ניידת טפול נמרץ בעיר החרדית ביתר עילית.

"תוכנית הלאומית שגובשה הוא הרחבת זמינות אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ למענה מהיר יותר", אמר ליצמן, "במסגרת התוכנית הלאומית שמוביל המשרד וצוינה לעיל, גובשו קריטריונים לזמינות המענה על-ידי אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ. במסגרת זו, כלול גם הוספת אמבולנס לטיפול נמרץ ביישוב ביתר עילית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר