הספינה מאיראן, הרסה את הטייטל...

מה קרה לה לתקשורת? הם לא מבינים שטייטל הרבה יותר חשוב ל"שלום" מאשר יאכטת נשק? רק אל תגידו שברק נתן את ההוראה (דעה)

הרב אהרון לוי | כיכר השבת |
טייטל. (פלאש 90)

אני כל כך כועס על משטרת ישראל. מה יש? לא יכולתם לחכות יום יומיים? מה קרה? אמנם אינני מנותק, אני מבין שהייתם זקוקים נואשות להוכיח לציבור בישראל כי אתם עדיין רלוונטיים, אבל עוד יומיים שלוש, מה יש? לא יכולתם להתאפק? מה החיפזון?

אתם לא מודעים לכך שבשנים האחרונות חל פיחות זוחל במעמדנו? איבדנו את הראש, את הציבור, את הדרך, את המנדטים, את הכסאות, את הכבוד ואת הבכורה התקשורתית, ואז... הגיע הטייטל הזה... מקבר... רחל ואני מודה חברים - לא היינו יכולים לחלום על מתנה טובה יותר. עכשיו נראה לכולם שמתנחלים נשארים מתנחלים ושבחממות שלהם לא מגדלים חסלט ועגבניות שרי... ממש לא... מחבלים... כן כן - מחבלים הם מגדלים. אלא שכנראה החלטתם במטה הארצי לחסל אותנו וחשפתם את ה"שוחט" דימאן לאקי מראשון לציון. תודה רבה לכם... הרסתם את הכל.

לא היית יכול להמתין קצת עם החשיפה מר רב פקד ניומן? אתה יודע מה היינו יכולים לעשות עם הטייטל הזה? הרי יש בו את כל התבלינים הדרושים להקדחת התבשיל. הוא גם ימני, גם דתי, גם מתנחל. משוגע? על מה אתה מדבר? רב פקד נוימן, הוא שפוי לחלוטין. פעל לבד? הזיות. אצלם שום דבר לא קורה לבד אצלם הכל עושים ביחד... כל המתנחלים/דתיים/חרדים/ימניים/ש"סניקים – די זלבע זאך. (תרגום עבור הש"סניקים - אותו דבר). מה לעשות כשלא הולך אז לא הולך.

אבל אין דבר – לאור היכרותי את עם ישראל היושב בציון, הוא לא יקדיש יותר מידי זמן למשפחת אושצ'רנקו ז"ל. כשירגעו מההלם ומן הסיפור הטראגי הנורא נוציא שוב את טייטל מהארון ואז נראה להם. אולי מחר... אבל הם היכו שוב.

לא! רק אל תגידו לי שזה קורה! מה... ספינה שלימה? מאירן? לאאא!!! רק אל תגידו לי שאהוד ברק נתן את ההוראה. מה קרה לה לתקשורת? הם לא מבינים שטייטל הרבה יותר חשוב ל"שלום" מאשר יאכטת נשק? מה כבר יעשו החיזבאלה עם ה"קפצונים" האלה. חוץ מזה נראה לי שאת כל הסיפור על הספינה האירנית "בשלו" המתנחלים עם נתניהו וברק כדי לשמור את מפלגת העבודה בממשלה. תתעוררו חברים לטייטל אין חיי מדף ארוכים אם לא נעשה בו שימוש עכשיו הוא ייעלם.

אני לא אדם מאמין בדרך כלל אבל אני מתחיל להרגיש שמישהו שם למעלה דואג למתנחלים. איך שמצאנו את טייטל מהתנחלות רחל, הוא התחיל להפציץ אותנו בפרשיות, כדי שלא נשתמש בו.

אבל לא נורא חברים - לא הכל שחור. יש מעט נחמה בסיפור הזה על ספינת הנשק האירנית. אם אהוד ברק קבל משמיים את ספינת הנשק כדי לשקם את מעמדו אני מתחיל להאמין שאולי גם לנו תבוא ישועה.

במחשבה שניה... בעצם... אולי זה גם יותר טוב ככה. למה? כי הטייטל הזה באמת לא מציאה גדולה. הוא כנראה פגע גם ביהודים ועכשיו מספרים שהוא אולי קשור גם לרצח השוטרים בבקעה. זה לא מתאים לפרופיל הקלאסי שאנחנו מחפשים. אנחנו צריכים מחבל יהודי שהורג רק ערבים ואם אפשר בהוראת רבנים.

הפעם לא הצלחנו אך אל דאגה,

לא אבדה תקוותנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר