הקרב על הירושה

חשש במשפחת יוסף: הבנות לא יאשרו ההסכם

בקרב בני משפחתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל חוששים כי ההסכם על הירושה לא יצא אל הפועל לאחר שבנות המשפחה טרם אישרו את ההסכם. מי שתיווך בין הבנים הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
בניו של מרן לצד כיסאו המיותם (יונתן זינדל, פלאש 90)

לאחר למעלה משנתיים וחצי של קרבות ירושה בין בני משפחתו של מרן פוסק הדור רבינט עובדיה יוסף זצוק"ל, דווח הבוקר בעיתון 'ישראל היום' כי הצדדים הגיעו לפשרה לפיה הדירה של הרב ברחוב הקבלן 45 תימכר לבנו הגאון רבי משה יוסף עבור למעלה מ-11 מיליון שקל והכסף יחולק בין היורשים, כאשר הדירה תהפוך ל"בית מורשת מרן".

ל"כיכר השבת" נודע כי בקרב בני המשפחה עדיין חוששים כי ההסכם לא יצא אל הפועל וזאת בשל המצב שבו חלק מהבנות טרם הביעו את הסכמתן להסכם המתגבש מה שיכול לגרום לכך שקרב הירושה יימשך בבית המשפט.

עוד נודע, כי מי שתיווך בין האחים, הגר"מ יוסף, הגר"י יוסף והגר"ד יוסף הוא יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שבחודשים האחרונים התערב בקרב בין בני המשפחה וקיים פגישות ושיחות בין כל האחים עד להסכמה שהושגה. כאשר כאמור, הבנות טרם הביעו את הסכמתן.

כזכור, בנסגרת ההסכם המתגבש, חפציו של פוסק הדור זצ"ל יחולקו בין היורשים כאשר במידה ולא יגיעו להסכמה מה כל יורש יקבל אז תבוצע הגרלה בין בני המשפחה.

באשר לדירה ברחוב הקבלן 45, לאחר שתימכר, הגר"מ יוסף ורעייתו יעברו להתגורר ברחוב גבעת שאול בעיר, ובביתו של הרב יפתח מרכז למורשתו, שם ילמדו עשרות אברכים מכולל 'מאור ישראל' וימשיכו בהוצאת ספריו לאור.

במקביל הספרייה, הכוללת עשרות אלפי ספרים, תעבור שיפוץ שיכלול הגנה מפני גורמים שינסו לגנוב ספרים עם כתבי הרב זצ"ל.

"בית המורשת כמובן יהיה פתוח לכלל הציבור, בחינם, לצד האברכים שילמדו שם ובית הכנסת שימשיך להיות פעיל", אומר גורם המעורה במשא ומתן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר