חיזוק מבית: ש"ס יורדת לאבוטבול

תנועת ש"ס פתחה היום במבצע החורף "יורדים לשטח". הראשון שזכה לביקור, הוא ראש עיריית בית-שמש הרב משה אבוטבול (חדשות, חרדים)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

"בית שמש תהיה הראשונה בסדרה במבצע "יורדים לשטח" של תנועת ש"ס", כך הודיע חה"כ אברהם מיכאלי יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, בביקור שערך השבוע בלשכתו של ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול.

בסיעת ש"ס בכנסת הוחלט לאחרונה להפעיל מוקדי קבלת קהל על מפת הארץ, כששרי התנועה ונציגיה בכנסת ירדו לשטח ויקיימו קבלת קהל בכל עיר ועירייה.

חה"כ מיכאלי כיו"ר סיעת ש"ס אמון על השקת המבצע החדש, ביקר בבית שמש והודיע לראש העיר משה אבוטבול, כי בית שמש תהיה הראשונה בסדרה, ומסגרת קבלת הקהל של נציגי התנועה תחל בבית שמש.

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, הציג בפני האורח, את הנתונים המרכזיים של העיר בית שמש, את תוכניות הבינוי החדשות, כמו זירוז פיתוח אזורי תעשייה חדשים בעיר.

ראש העיר, אף הציג בפני האורח את הצרכים המיוחדים של בית שמש, וביקש ממנו להפעיל את השפעתו הרבה, להשגת מקורות תקציב נוספים לקופת העירייה.

האורח חה"כ מיכאלי, אמר כי הוא מופתע לשמוע על ההתפתחות המואצת של בית שמש, דבר שכמעט אין לו אח וריע, ולכך יפעיל את השפעתו כדי לקדם את ענייניה של בית שמש.

"בית שמש יכולה לשמש דוגמא לערים אחרות, כיצד בונים עיר מתפתחת, ולכך לכבוד הוא לי לשמש כשגרירה של העיר בכנסת", סיים חה"כ הרב אברהם מיכאלי את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר