מתחם צחנת השנאה לספרדים / דעה

"זוהי צחנת השנאה העמוקה של אבירי האשכנזים על 'בני השפחה' הספרדים, איננו 'בשר עצרות' שיזרק אח"כ לכלבים אוהבי בשר מזרחי". חגית בן אהרון בטור זועם על סערת "מתחם התחנה" (דעות)

חגית בן אהרון | כיכר השבת |
מתחם התחנה (צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

לפני כשבועיים הפסידו החרדים בהצבעה בועדה המקומית על מתחם התחנה.

הפסד צורב, אכן.

כל דרדק יודע לספר כי נציג ש"ס נעדר מההצבעה ובעקבות כך נחלנו כשלון.

היום, לאחר סינכרון של הדיווחים, הפרשנויות והרכילויות המסתובבות בככר ספרא (עיקרן במעליות... בדוק ומנוסה!) ברור שמלכיאלי הוטעה, בשוגג או במזיד, לא היתה כאן מדיניות של תנועת ש"ס או דיל של נציגה, אבל כן היתה כאן טעות נוראה ומצערת.

מאז, האצבעות המאשימות כלפי ש"ס, ובעצם כלפי הספרדים אינן יורדות מסדר היום החרדי: העיתונות החרדית הכתובה והמרושתת, כתבות ומאמרי קינה והספד על דבר ההפסד!

הגדיל לעשות החינמון 'מרכז העניינים' שהאשים את ש"ס ונציגה גם בהאכלת נבלות וטרפות את באי מתחם התחנה, והשבוע אף ניסה לקשור את פשעי הש"סניקים לאישור מתחם 'כרמית' בעין כרם.

אז בואו ונעשה מעט סדר בדברים:

מתחם התחנה כבר פועל ומחלל שבת רח"ל בעיר הקודש מזה תקופה, בניגוד לכל ההצהרות של בעלי המקום אשר משקר במצח נחושה ומפר ברגל בוטה את הסטטוס קוו, נציגי הועדה המקומית יכלו להשתמש בחובתו של בעל המקום לאשר את השינויים התכנוניים, בכדי להביא אותו למצב שהוא ירצה לסגור את המתחם בשבת, אחרת התוכנית כפי שהוגשה לא תאושר. זה סוג של מקל וגזר דמוקרטי אשר לצערנו לא צלח עקב ההטעיה שגרמה למלכיאלי להעדר.

מצד שני, יכלה להיות אופציה שונה – כי אם התוכנית לא היתה עוברת, הבעלים היו מושכים את התוכנית במצבה ומגישים בתחפושת אחרת או משנים מצב קיים.

מצד שלישי – יש לנציגי הציבור עוד מקלות וגזרים בדמות תקציבי סיוע עירוניים אשר מחולקים עפ"י קריטריונים ברורים, וכי אם נציגינו הנכבדים יידעו לעמוד על המשמר – אולי עוד ניתן יהיה להציל את השבת בתחנה.

את הצדדים הללו לא סיפרו לכם, כי לא רצו שתדעו אותם...

לאף אחד לא היה ענין שתדעו כי השבת מחוללת במקום כבר שבתות הרבה, ה' ירחם...

אבל למישהו היה ענין שתדעו כי בשבת האחרונה ביקרו נציגנו החרדים במתחם ועמדו על היקף חילולי השבת...

מה עוד לא סיפרו לכם?

לא הזכירו לכם כי עד נובמבר 2008, מועד בחירתו של ניר ברקת לראשות העיר, השבת נשמרה בירושלים כי זו היתה המדיניות.

לא הזכירו לכם את העובדה שניר ברקת נבחר בזכות המוני מצביעים חרדים מקהילות נכבדות מתוך הפלג החרדי. כי זו לא היתה טעות אנוש של נציג מקומי, אלא דיל סגור אשר שווה לכל אוהד תחקיר לפתוח אותו ולעורר רעידת אדמה... ולא נציין באילו גושים וחלקות היא תרעד...

לא עידכנו אתכם כי גם בבחירות 2013 נבחר בשנית אותו ניר ברקת, "אוהד הקדושה והשבת" בזכות אותם מצביעים חרדים רבים שנתנו את קולם לאפשטיין, אשר המשיך להריץ את מועמדותו הכושלת בשל המשרה המובטחת, וזה היה עוד דיל סגור. ולא נציין מה עוד כלל הדיל הזה...

כואב מאוד, אך ירושלים שונתה מבחירתו של ניר, מספיק לערוך סיבוב קניות בשוק מחנה יהודה, מרכז הקניות הירושלמי, בשביל להבין כיצד הופכים בשעות הערב את דוכני הירקות והלחמים למקומות בילוי מצחינים, או לחילופין – מספיק ללכת לכותל בשבת דרך מרכז העיר ולהצטמרר מהשינוי לרעה באוירה הקסומה והקדושה של ירושלים.

למה כשהנציגים האשכנזים נעלמים בהצבעה על עצם הקמת הספורטק – זה עובר בשקט יחסי,

אבל שנציג ש"ס נעדר בהצבעה על אישורי שינויים במתחם התחנה הקיים – זה אסון ליהדות?!?!

למה לאשכנזים מותר לבחור ראש עיר חילוני, שתי קדנציות רצופות, אשר חילן את ירושלים בשנים האחרונות ואין על כך עוררין, ולספרדים אסור לשגות טעות קטנטונת, יחסית?

למה לאשכנזים מותר למכור את ירושלים כולה בנזיד מגרשים ולספרדים אסור למכור מתחם או תחנה?

די לצביעות, די לרמאות!

מתחם התחנה העלה את הצחנה המדיפה למרחוק.

זוהי צחנת השנאה העמוקה והתהומית של אבירי האשכנזים על "בני השפחה" הספרדים.

הרי לא יתכן כי מצד אחד, אחים נחשב זה לזה, נלחם זה לצד זה על ענין הנשק ועל מעמד הישיבות,

ומצד שני – נשמש שק חבטות מזדמן על כל צרה שבוא תבוא...

הגיע הזמן שיידעו כולם – כי איננו 'בשר עצרות' למלא בהמוננו וברבבותינו את עצרות המליון ומחציתו, לזעוק את זעקת היהדות החרדית הנאמנה, ולהזרק אחר כך לכלבים אוהבי הבשר המזרחי המעודן...

הננו קהל עצום ונכבד הזכאי ליחס הוגן ומתחשב, ולו רק בכדי לשמור על האינטרס התורני הכולל של כולנו.

בשולי הדברים, אבהיר כי יש לי קשרים עמוקים וידידויות אמת עם מאות נשים מהמגזר האשכנזי לגווניו המרהיבים, ואנחנו כמו בנות משפחה לכל דבר וענין. ברור מעל לכל ספק כי השנאה המושחתת שתוארה לעיל הינה של קומץ מזערי ממובילי הציבוריות החרדית הקולניים המנסים לבנות מדרגת פוליטית נוספת על גוום הכפוף של אחיהם לדת, ועל כן מחובתנו להעמיד קומץ זה על מקומו הראוי לו, כי איך מובא בכתבי הפולקלור החרדי? "כשאח נגד אח - המנצח תמיד מפסיד..."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר