פרסום ראשון

הנהלת 'איגוד הסמינרים' נפגשה עם מנהל המחוז החרדי

הנהלת איגוד הסמינרים נפגשה לראשונה עם המנהל החדש של המחוז החרדי, יצחק זהבי, בלשכתו שבמשרד החינוך, כך נודע ל"כיכר השבת" • זהבי הבטיח שיח והידברות לשיתוף פעולה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הנהלת איגוד הסמינרים. ארכיון (באדיבות המצלם)

מחרימים או משתפים פעולה? הנהלת איגוד הסמינרים נפגשה אתמול (שלישי) לראשונה עם המנהל החדש של המחוז החרדי, יצחק זהבי, בלשכתו שבמשרד החינוך, כך נודע ל"כיכר השבת".

הפגישה נערכה לאחר אישור של ועדת הרבנים לענייני חינוך שעל ידי מועצות גדולי התורה והתקיימה באווירה טובה ומכבדת. זהבי הציג את עמדתו והביע את רצונו לעבוד עם מנהלי הסמינרים בשיתוף פעולה מקצועי וענייני.

מנהלי הסמינרים הציגו את הקשיים והעלו את המצוקות הקיימות לאור התקופה האחרונה שבה היו התערבויות קשות מצד המחוז החרדי שאיימו על קיום הסמינרים ועל שמירת הרוח בה הם שואפים לגדל את בנותינו.

זהבי הביע כנות וקשב והבטיח שיח והידברות לשיתוף פעולה פורה לתועלת הסמינרים "בית יעקב".

בישיבה הדגיש זהבי כי הוא מבין שהחינוך הוא ציפור הנפש של המגזר החרדי ויעשה כל שביכולתו לשמר ולרומם את מערכת החינוך החרדי כשטובת התלמידים עומדת לנגד עיניו.

בישיבה השתתפו חברי הנהלת איגוד הסמינרים: הרב זאב וולף יו"ר האיגוד ומנהל סמינר אהל אברהם בני ברק, הרב ישעיהו ליברמן מנהל רשת מרכז בית יעקב בא"י, הרב חנוך זייברט ראש העיר בני ברק ונציג סמינרי גור בא"י, הרב יעקב ולצר נציג סמינרי ויז'ניץ בא"י וסמינר חסידי ב"ב, הרב אברהם פיינר מנהל רשת סמינרי בית מלכה בעלזא בא"י, הרב עזריה הילדסהיימר מנהל סמינר בית יעקב פתח תקוה, הרב יחיאל מנדלזון מנהל סמינר דרכי רחל ירושלים, הרב יצחק אוסטרליץ מזכ"ל איגוד הסמינרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר