בן צור העיד נגד מפלגתו

ש"ס תשלם 43,000 ש"ח למדפיס העלונים שהכניס טלפון "לא כשר"

שנה לאחר ההדפסה שלא שולמה: ביהמ"ש חייב את מפלגת ש"ס לשלם 43,680 ש"ח למדפיס העלונים לעצרת המיליון. ש"ס טענה כי לא שילמה את הסכום מכיוון שהעלון כלל "מספר לא כשר" (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

בית המשפט חייב את ש"ס לשלם למדפיס החרדי: שנה לאחר שבעל בית דפוס חרדי שהדפיס מאות אלפי עלוני תפילה ל"עצרת המיליון" תבע את מפלגת ש"ס לאחר שלא שילמה לו את התשלום עליו סוכם בעת שהזמינה את העלונים, בית משפט השלום בירושלים פסק לפני זמן קצר (חמישי) כי המפלגה תחויב לשלם את סכום ההזמנה בתוספת הוצאות משפט והוצאות נוספות

פסק הדין הגיע לאחר שמפלגת ש"ס הסכימה לשלם את הסכום בתוספת הוצאות משפט והצמדות. השופט אמר לצדדים כי במידה וש"ס תגרור את המדפיס למשפט ארוך היא תאלץ לשלם סכום גבוה בהרבה עבור הוצאות משפט. בתום הדיון כאמור, הגיעו הצדדים להסכם לפיו ש"ס תשלם 43,680 ש"ח למדפיס.

במהלך הדיון אף נחקר חבר הכנסת יואב בן צור, שהזמין את ההדפסות. בן צור חויב בעבר לשלם למדפיס את מלוא הסכום, אלא שהתביעה האישית נגדו נמחקה לאחר שכתב תצהיר שתומך בעמדת המדפיס. במהלך העדות שנתן בן צור הוא התייחס לסיקור הסיפור ב"כיכר השבת" וטען כי "יש חשיבה אצל התובע שפרסום ותקשורת חרדית כזאת או אחרת 'ח"כ הולך להעיד נגד ש"ס' אולי יפעיל עליי לחץ, זה הכפשה לשמה".

כזכור, לפי כשנה נחשף ב"כיכר השבת" כי המדפיס החרדי תובע את המפלגה לאחר שזו לא שילמה על הזמנת העלונים בטענה כי המדפיס הוסיף את שמו ומספר הטלפון שלו בשולי הדף. ש"ס טענה כי מכיוון שמספר הטלפון שהופיע בעלונים אינו בקומות ה"כשרות", היא לא תשלם את ההוצאות.

גורמים במפלגת ש"ס הטילו את האשמה לעבר אגודת ישראל ודגל התורה כשהם טוענים כי המדפיס אכן הוזמן על ידי חבר הכנסת יואב בן צור, שהיה חבר בוועדה המכינה של העצרת שהורכבה מנציגי כל המפלגות החרדיות, אך תשלום ההזמנה אמור היה להתחלק בין שלוש המפלגות והסיעות.

לטענת גורמים בש"ס, אגודת ישראל ודגל התורה סירבו לשלם את חלקן בעקבות העובדה כי הופיע מספר טלפון שאינו "כשר", ועל כן סרבה ש"ס לשלם את כל החוב, למרות שההזמנה בוצעה רק על ידי מפלגת ש"ס. גורמים במפלגה אומרים ל"כיכר השבת" כי כעת לאחר שבית המשפט הכריח את ש"ס לשלם עבור ההזמנה, ככל הנראה המפלגות האחרות ישלמו גם הן את חלקן בהזמנת העלונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר