צפו בחגיגות

ישיבת "דרך ה'" גייסה מיליון דולר ב-24 שעות

בתוך 24 שעות הצליחו בישיבת דרך ה', בראשותה עומד הרב ברוך צבי גרינבוים, לגייס למעלה ממיליון דולר עבור בניין לישיבה. לאחר ההישג פצח ראש הישיבה בריקוד שמחה עם תלמידיו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילומים: בוגר הישיבה יוסי מרק ובאדיבות המצלם)

הרב ברוך צבי גרינבוים, ראש ישיבת "דרך ה'", פצח אמש (שני) בריקוד סוער עם תלמידיו ובוגרי הישיבה, שהתאספו בחפ"ק מיוחד לאחר הצלחת מגבית החירום בסך 4 מיליון שקל עבור בניין הישיבה.

לאחר ימים ארוכים של הכנות קדחתניות ותכנון מוקפד, שכלל קמפיין ממוקד עם מסרים מדויקים והתגייסות של למעלה ממאה תלמידים ובוגרים להצלחת המשימה, גיוס ההמונים הצליח ובאתר ההתרמה הופיע הכיתוב: "תודות לתרומות הנדיבות שלכם, הגענו ליעד!".

המתח היה רב ורק בדקות האחרונות הצליחה הישיבה לעמוד ביעד המאתגר וזכו לסיבוב בונוס בו גייסו 50 אלף דולר נוספים שהוכפלו על ידי "קרן סיוע וצדקה בלגיה".

ההודעה על השגת היעד

באתר המיוחד שהוקם למטרה זו נכתב ההסבר הבא: "בימים אלו אנחנו נמצאים בשלבים האחרונים של הקמת הבניין לישיבת דרך ה'. בניין הישיבה יהווה מרכז תורני-רוחני, וישמש את שאר הפעילויות והפרויקטים שיזם ראש הישיבה, הרב ברוך צבי גרינבוים, למימוש חזונו החינוכי, הן בהכוונה וייעוץ חינוכי לתלמידי הישיבות והן בליווי תורני לבוגרי הישיבות העמלים לפרנסתם. הבניין נבנה מכספי תורמים שונים ובוגרי הישיבה. אנחנו בשלב האחרון. בכדי שנוכל להיכנס לבניין בשנת תשע"ז, אנחנו זקוקים ל-4 מיליון שקל. בעזרתכם, נגיע ליעד ונוכל להגשים את החלום".

השותפים שהתחייבו להכפיל את התרומה: הקרן לירושלים; קרן מרומים וקרן אור לנוער; וקרן צדקה מיוחדת של ידיד הישיבה, הרב יצחק גלצר.

אמש פורסם סרטון מיוחד ממעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שמעודד את הפעילות למען הישיבה.

צפו: הרב גרינבוים אצל מרן הרב שטיינמן

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן: "כל אחד צריך לחשוב איך עושים טוב לשני, ואז יהיה טוב גם ברוחניות וגם בגשמיות. אם לא, הכל שבור. אדם קשה לו כי חושב שכל הזמן לעשות דבר כזה זה קשה, אבל אם תגיד לו רק יום אחד? יום אחד היה עושה מאמץ... היום הוא צריך לעשות! מה יהיה מחר? לא יודע".

הרב גרינבוים: "משתתפים איתנו ציבור מאוד גדול שרוצה לתמוך בבניין הישיבה, שרוצה לשמוע שצריך את זה..."

מרן רה"י: "בוודאי, במצב של היום צריך את זה. כל עוד המשיח לא בא צריכים אתכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר