אווירת פיוס בש"ס

אחרי למעלה משנה: דרעי הגיע להתפלל ברחוב הקבלן 45

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התפלל בשבת בבית הכנסת של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, וזאת לאחר למעלה משנה שלא דרך במקום. לאחר התפילה שוחח עם הגר"מ יוסף • פרסום ראשון (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ יוסף ואריה דרעי. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: יושב ראש ש"ס השר אריה דרעי הגיע בשבת האחרונה להתפלל בבית הכנסת של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, וזאת לאחר למעלה משנה שלא דרך במקום.

ל"כיכר השבת" נודע כי דרעי הגיע בשעות הצהריים להתפלל את תפילת מנחה של שבת קודש בבית הכנסת ברחוב הקבלן 45 ולאחר התפילה קיים שיחה עם הגאון רבי משה יוסף.

כאמור, הגעתו של דרעי נרשמת לאחר למעלה משנה של נתק. יצוין כי בחודש שעבר דרעי עמד מאחורי המשא ומתן בין בני משפחת יוסף לגר"מ יוסף להגיע להבנות באשר לחלוקת הירושה של הרב זצ"ל.

"אין ספק שחג הפורים הזה יכול להירשם לדורות, כיום בו דרעי מאחד חזרה את הקרעים לאחר פטירת רבינו הגדול", אומר גורם בש"ס ומוסיף כי "עכשיו נשאר להתפלל שהנערים המהלכים בסיפור לא יזיקו לו".

כזכור, כפי שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", אחרי שנים של מתיחות דרעי הגיע בצהרי יום שישי למעונו של הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר. הוא הגיע כשהוא מלווה בדוד עמר, איש אמונו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, וכן עם בנו יהודה וחתנו. מדובר בפגישה ראשונה אחרי מתיחות של למעלה משלוש שנים, מאז הבחירות לרבנות הראשית לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר