סיפורו של הכפיל

התמונה שמשגעת אלפים: הרבי מחב"ד חזר?

תמונתו של הר' ישראל זליג איכר, חסיד חב"ד בשנות ה-70, הפכה לוויראלית ברשת מאחר ותווי פניו דומים לאלו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל. "יש אנשים שכמעט התעלפו כשראו אותי" הוא מספר (חרדים)

משה ברדא | כיכר השבת |
התמונה שהפכה לוויראלית (צילומסך / מתוך פייסבוק)

תמונתו של הרב ישראל זליג איכר, חסיד חב"ד בשנות השבעים לחייו שמתגורר בגבעת עדה, מצליחה לשגע אלפי בני אדם, זאת מאחר ותווי פניו דומים מאוד לאלו של הרבי מליובאוויטש, רבי מנחם מנדל שניאורסון זצוק"ל.

לאחרונה, נכח איכר בשמחה משפחתית, ואחד האורחים באירוע שהופתע מהדמיון הרב בין לבין הרבי זצ"ל, תיעד אותו ופרסם את התמונה בקבוצת וואטסאפ. משם, היא עשתה את דרכה לאלפים, שחלקם שאלו בחיוך: "הרבי חזר?". "אנשים שרואים אותי ברחוב ומסתכלים עליי כמעט מתעלפים" מספר איכר בשיחה עם "כיכר השבת".

"הייתי בחתונה, ומישהו שם צילם אותי והעלה את זה לאחד מקבוצות הוואטספ של חב"ד. שאלו שם מי האיש הזה שמאוד דומה לרבי מחב"ד, והבן שלי, שהוא גם חסיד, ענה להם 'זה אבא שלי'. הקב"ה ברא אותי עם תווי פנים שדומים לרבי, מה אני יכול לעשות? ככה הוא ברא אותי".

הרבי מליובאוויטש זצוק"ל (באדיבות מכון אבנר, אתר חב"ד COL)

"לפני כמה שנים עשו עליי כתבה באחד מהעיתונים של חב"ד, הייתי קצין בכיבוי אש בת"א" מספר איכר. הכתבה עסקה בנושא השריפה בכרמל, ולצידה הופיעה תמונה של איכר כשהוא מקבל דולר מהרבי מליובאוויטש. "שם באמת בלט הדמיון בפנים" הוא מספר.

"כשאני הולך לאירועים ושמחות של המשפחה או בחסידות חב"ד, אני בדרך כלל מזכיר להם שאני לא הרבי, כדי שהם לא יקלעו לבלבול, מה שבדרך כלל תמיד קורה. אנשים מחייכים וזורמים עם העניין הזה".

"היו פעמים שאנשים פנו אליי וממש נבהלו. למשל, בחתונה של הבת שלי, במשפחת החתן כמעט התעלפו ולא האמינו למה שהם רואים. הסברתי להם שהכל בסדר ושבסך הכל יש לי פרצוף שדומה לדיוקנו של הרבי".

איכר זוכה לבקשות רבות לתמונות איתו: "פעם תפסו אותי במלון וביקשו להצטלם איתי, גם בשדה תעופה תפסו אותי לתמונה, כולם רוצים להצטלם איתי, אבל כולם מבינים בסוף שאני לא הרבי ונרגעים" הוא מוסיף בחיוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר