"לא למהר לחגוג"

גימיק או משבר? אברהם טריגר לוקח פסק זמן מ'קו המאבק'

אברהם טריגר, מי שעומד מאחורי הפעלת 'קו המאבק' של 'הפלג הירושלמי', ואף נעצר ונחקר בעבר, הודיע אמש על לקיחת פסק זמן • האם מדובר במשבר או 'חזרה בתשובה' לקראת המשפט? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אברהם טריגר (צילום: כיכר השבת)

אברהם טריגר, מי שעומד מאחורי הפעלת 'קו המאבק' של הפלג הירושלמי, יזם והפעיל אותו במשך שנתיים, ואף נעצר ונחקר בעבר בשל פעילותו בתחום, הודיע אמש (שלישי) בקו על לקיחת פסק זמן מהנהגת הקו.

מדובר בצעד מפתיע במיוחד של מי שנחשב "המנוע" של כל הפעילות המכונה בציבור הרחב כהטרדת חברות מסחריות על רקע סירובן לפרסם בעיתון "הפלס", ביטאון הפלג.

טריגר עבר בשנתיים האחרונות מתקפות רבות בעקבות פעילותו זאת בנוסף לכתב האישום שהוגש נגדו עמו הוא מתמודד היום, אך עמד נחוש מול כל זאת והמשיך להפעיל את הקו כשהיה נראה שמאבקו אינו נושא פרי, אי לכך ההודעה החריגה נפלה על מרבית תומכיו בהלם מוחלט.

השאלה הגדול הינה האם אכן מדובר על משבר אמתי כשלטריגר נמאס בשלב מסוים מכל המאבק ומהאנרגיות שהדבר דורש ממנו, או שמא מדובר בעוד גימיק של טריגר לנסות לדרבן את תומכיו לעמוד לצידו ולסייע במאבק.

יצויין כי טריגר לא שינה את עמדותיו והוא עדיין דוגל בסגנון המאבק הנוכחי אולם לטענתו הוא אינו רוצה לעמוד בעתיד הקרוב בפרונט כפי שנהג עד עתה.

גורמים המעורים בנעשה העלו בפני "כיכר השבת" השערה שההודעה קשורה לעובדה שהשלב המעשי של משפטו והצגת הראיות אמור להתרחש ביום שלישי בשבוע הבא בבית משפט השלום בתל אביב ולכן רצונו להוכיח כי "חזר בתשובה".

מנגד גורמים אחרים טענו ל"כיכר השבת" כי המשבר הינו אמיתי וכי טריגר מאוכזב לאחרונה מכך שהציבור התרגל לקו כדבר שבשגרה ולטענתו הציבור לא לגמרי צועד אחריו ומעניק לו את התמיכה והחיזוק הנדרש וכי הוא לא קיבל מספיק גיבוי מהממסד.

בתגובה ל"כיכר השבת", אומר טריגר כי "'קו המאבק' הוא קו פנימי והנאמר בו מיועד לציבור מוגדר ואיכותי, ואינו מיועד ומופנה כלפי חוץ. על כן לא אתייחס למה שנאמר בקו או לא נאמר, שומעי הקו מכירים היטב את צורת הדברים, ויודעים להבין היטב דבר מתוך דבר.

"מה שכן, אציע לכל מחפשי הכותרות או חובבי האקשן, כמו כן למתחרים מהעבר השני, שלא למהר לחגוג, שכן חובתי כמנהל הקו לאתגר מידי פעם בציבור, והמאבק שנושא פירות רבים עד עתה, יימשך בס"ד בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו, עד שהמסר יופנם בקרב מקבלי ההחלטות ומשרדי הפרסום שמצב נפשע זה של חרם על מגזר גדול ומניעת מידע ממנו, אינו בר קיימא ואינו ראוי שיימשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר