דואר ציבורי: מי פותח תיבות בביתר?

אם הינך מתגורר בביתר ומחובר ח"ו לאינטרנט, תבדוק טוב מאוד אם פרצו לתיבת הדואר שלך. וגם: מה הגיב אחד הפורצים כשנתפס? (חרדים)

חיים מן | כיכר השבת |
חרדי פותח דואר (פלאש 90)

אין חולק על כך שישנה עליה דרמטית בשימוש באינטרנט בקרב הציבור החרדי. המשמעות ניכרת בעיקר בערים הצעירות יותר כדוגמת ביתר, אלעד וקריית-ספר, ששם באופן רשמי, כמו שסיפר לנו א' האברכים, אחרי השיעור של ראש הכולל הוא שולח אותו במייל לאברכים, ובינתים לא שמענו שמישהו התלונן שלא מקבל ושידפיסו בשבילו.

בביתר קמה ועדה, שעוסקת בין היתר גם בעניין הזה.

בכינוס ענק שנערך לפני מספר חודשים, הזהירו הרבנים בבכי מפני התפשטות המגיפה ותיקנו שכל מי שמחזיק בביתו אינטרנט לא יתקבלו ילדיו למוסדות חינוך.

חלק מהציבור שאכן ביטלו את החיוב לחברות האינטרנט, והחלו להיות תלוים בקליטה שבקעה מהשכן וכבר ידוע שקליטת האינטרנט בערים החרדיות לא מבישת כל קפה נט ממוצע.

בקרב הועדה הוחלט לפרסם ברשימות שחורות את המשתמשים ולדאוג שכל רב קהילה יטפל בסוררי קהילתו, אולם נותרה השאלה איך באמת עולים על הסוררים.

את תוצאות רעיון הזוועה חוו כלל התושבים. בעשרות תיבות דואר נמצאו חשבוניות בזק ושאר מכתבים שייתכן והם מוכיחים קשר לאינטרנט פתוחים לגמרי. מיותר לציין שחשבוניות אשר בהם נרשם חיוב אינטרנט, הועלמו לגמרי ונמסרו לרבנים כהוכחה.

על המושג חשבונית במייל הם כנראה לא שמעו עדיין, אך הצלחת הרעיון היותה כר פורה להעתקת הרעיון למקומות אחרים, וכך גם בק"ס ואלעד, מצאו התושבים לפתע מכתבים פתוחים בתיבות הדואר כאשר טביעות האצבע של "ועדת ה.." נגד האינטרנט ניכרות.

על פי החוק היבש, פתיחת דואר זר היא עבירה על חוק הפרטיות.

יצוין כי אחד מאנשי הועדה שנתפס על-חם פותח דואר לא שלו בשבוע שעבר, חשף שיש לו היתר מפורש מא' הרבנים. ההיתר שנסמך על "ובערת הרע מקרבך"

יש לציין שהאינטרנט הוא אכן מפגע רע כאשר אנשים גולשים שלא דרך אינטרנט רימון ועל ידי זה יכולים חלילה להגיע למכשולים רבים ח"ו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר