יום הבוחר ברחובות

הפתעה: ´דגל´ עם סלנט, אגו"י בוחרת ברחמים מלול

פילוג ברחובות: בעוד דגל בחרה לתמוך במועמד עוזי סלנט, בחרה חסידות קרעטשינף לתמוך במועמד רחמים מלול, גם ויז´ניץ הצטרפה, מה שגרם להמודיע לצאת בקמפיין למען מלול. בדגל מלגלגים: "חושבים ששכחנו מירושלים? פתאום אכפת להם מועמד חרדי". כל הפרטים (חרדים)

חנוך לס | כיכר השבת |

וזה הסיפור שעוד יעשה כותרות רבות, גם בלי קשר לאירוע בהקשרו הוא פורסם.

מחר בבוקר יצא עיתון המודיע בתמיכה מפורשת במועמד החרדי רחמים מלול לראשות העיר רחובות, בבחירות שיערכו שם השבוע.

הנימוק לתמיכה, הינו לא אחר מאשר תמיכה במועמד החרדי - שומר התורה והמצוות, כשהרמז הברור מופנה לדגל התורה, זו שבחרה לתמוך במועמד החילוני עוזי סלנט, כאשר בנמצא ישנו רחמים מלול, מועמד ריאלי, שומר תורה ומצוות.

כזכור, אישר השבוע הגראי"ל שטיינמן את תמיכתה של דגל תורה בעוזי סלנט. סלנט, המוביל כרגע בסקרים בהפרש מכובד יחסית, אמנם אינו מועמד חרדי, אך נחשב כמקורב אליו מאוד, עוד מימיו כמנכ"ל קופת חולים מאוחדת. עדיפותו בסקרים גרמה גם היא בין היתר, להחלטתה של דגל התורה.

בדגל התורה, גם, לא מתרגשים מחרדיותו של מלול. "זה לא משנה מה הוא, כל זמן שהוא עומד בראש מפלגה חילונית" הם אומרים, ומזכירים כי התגאה בפתיחת החנויות בעיר בשבת.

אלא שהעניין המרכזי בהתערבותו של המודיע, אינו מלול, גם לא סלנט. רבים בציבור שעדיין לא שכחו את מערכת הבחירות לעירית ירושלים, ואת התמיכה במועמד החילוני ברקת (בשתיקה הרועמת בפועל - גם אם לא באופן רשמי), אלו מחככים ידיהם בהנאה לנוכח תמיכת עיתון 'המודיע' במועמד שומר תורה ומצוות. "את הצביעות הזו נעלה על ראש שמחתינו" הם מבטיחים.

מנגד, גם ב'יתד' לא יצאו מהעניין בזול. במערכת הבחירות בירושלים, הזכיר העיתון את החובה בתמיכה במועמד החרדי מאיר פרוש, ואילו ברחובות - למרבה הפלא, גבר האינטרס המפלגתי הצר, על כל ההצהרות הקודמות.

מאחורי הקלעים, באה תמיכת המודיע במלול, עקב החלטת חסידות קרעטשינף בעיר לתמוך בו. אבל לא רק קרעטשינף, גם, ואיכא דאמרי "בעיקר", החלטת חסידות ויזניץ ברחובות ללכת עם מלול.

אגב, מהי הסיבה בעטייה העדיפו בדגל התורה ללכת עם סלנט ולא עם מלול? מסתבר כי הבטחתו של מלול, לתת את ראשות המועצה הדתית בעיר לידיה של ש"ס, טרפה מבחינתה של דגל התורה כל אפשרות לדו קיום עם מלול.

אליבא ד'דגל' מסתבר, עדיף ראש עיר חילוני, מיו"ר מועצה דתית ש"סניק.

כתב כיכר השבת מציין כי בתוך כך, זוכה גם המועמד השלישי, עמי פיינשטיין לתמיכה חרדית. השבוע הוא ביקר אצל האדמו"ר המקובל רבי יקותיאל אבוחצירא באשדוד וקיבל את ברכתו. "בזכות אבותינו הקדושים אני מברך אותך שתעלה מעלה מעלה ותצליח", אמר לו האדמו"ר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר